• Johnny Depp
    29%
  • Edward Norton
    16%
  • Christian Bale
    13%
  • Brad Pitt
    9%
  • Robert Downey Jr.
    8%
  • Viggo Mortensen
    8%
  • Samuel L. Jackson
    7%
  • Mickey Rourke
    5%
  • Natalie Portman
    3%
  • Josh Brolin
    1%
  • Keira Knightley
    1%
  • Colin Farrell
    1%

Stemmer i alt: 2137

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 filmz-Bruce 15 år siden

Norton
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#52 PredatorX 15 år siden

Christian Voldborg (49) skrev:
Christian Bale, fordi han er filmhistoriens absolut mest dedikerede karakterskuespiller. No doubt.

Sikke noget ævl.

Christian Bale når ikke Daniel Day Lewis, Philip Seymour Hoffman, Robert De Niro og lign til sokkeholderne.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#53 wimmie 15 år siden

Robert Downey Jr eller Edward Norton :)

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#54 Lord Beef Jerky 15 år siden

#52 Helt enig... og så har du været flink nok kun at nævne et par stykker, når der er mere end en håndfuld flere der kan slå ham i karakterskuespil.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#55 Åkepool 15 år siden

#52 - Hørt!

Jeg ville for nogle år tilbage stemme på Norton uden tøven. Jeg har stadig stemt på ham, men med en smule tøven, for han har, som andre har været inde på, ikke været i samme gear som for en del år siden.
Han får stadig min stemme, da jeg er sikker på, at han kommer "back on track" og serverer lækkerier i en nær fremtid, så vi bare kan se tilbage på de sidste par år, som dårlige rollevalg og lign.

Og så er jeg stadig overbevist om, at han blev snydt så det drev, da han ikke fik en Oscar for "American history X".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#56 filmz-Megan Fox 15 år siden

Jeg stemte Natalie portman for hendes rolle i Closer og så tør hun tag nogle modige valg af roller som mange andre unge skuespillerinder ikke tør tag.

Men man burde have mulighed for at kunne vælge mellem en fra hvert køn. Johnny Depp fortjener en hos mændene.

Men der er helt klart en del af dem der kunne få en.
Gravatar

#57 BianK 15 år siden

det er sku for svært, stemmer blankt :D
BianK
Gravatar

#58 DemoMan 15 år siden

For mig stod det mellem Edward Norton og Christian Bale. De begge to forstår virkelig at gå i dybden i rollerne og det kan til tider være umuligt at forstå hvordan det også var dem der spillede det og det. Min stemme røg dog på Bale. Men som sagt har de kommet med fantastiske præstationer. At akademiet ikke engang har nomineret ham fatter jeg ikke. Eller jo det gør jeg egentlig fordi en del af hans film har været ret små og independent (på nær ting som Batman og Terminator of course) og man skal få lavet en ordentlig kampagne for sig selv (hvilket jeg ikke tror, at han er specielt interesserede i)

Christian Bale - American Psycho, The Machinist, Rescue Dawn, The Prestige, Harsh Times, 3:10 To Yuma, Empire of The Sun, Batman Begins, The New World, All The Little Animals, I'm Not There osv. Alle sammen vidt forskellige roller/figurer.

Edward Norton - American History X (oscar nomineret), Primal Fear (også oscar nomineret), 25th Hour, Fight Club, Kingdom of Heaven osv. Også vidt forskellige roller/figurer
Ernest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part.
Gravatar

#59 Christian Voldborg 15 år siden

#52 - Det er jo lige netop det han gør. Christian Bales måde at forberede sig på er helt enestående. Ja, jeg er da helt enige med jer om, hvad De Niro gjorde i fx "The Godfather: Part II" (lærte italiensk) og "Raging Bull" (tog adskillige kilo på), er forbløffende. De herrer I nævner gør selve skuespillet til et kunstnerisk element, og ikke bare "endnu et filmisk element" eller blot en "rekvisit af kød og blod". Det er lidt langhåret...

Hvad Bale har præsteret i "Empire of the Sun", "American Psycho", "The Machinist", "Rescue Dawn", "The Prestige", "3:10 to Yuma" og "Public Enemies". "Batman"-filmene ville nok være at overelske hans spil, men førnævnte film indeholder 12-talspræstationer fra hans side.

Ja ja, I griner. Det er som I ikke vil erkende, at nye skuespillere kan være ligeværdige med de klasssiske talenter. Ærgeligt synspunkt, hvis det er tilfældet.
Filmnørder, bøj jer i støvet for Christopher Nolans "Inception"...
Gravatar

#60 Moog 15 år siden

Norton

Kan slet ikke forstå alt den Bale snak, men det hænger næsten med sikkerhed sammen med at første gang jeg lod mærke til ham var i den helt igennem forfærdelige "Equilibrium".
Den film var så ringe at jeg først kunne holde ud at se på Bale igen efter "The Dark Knight". Ikke engang "Begins" kunne rette op på det :)

I "3.10 to Yuma" blev Bale altså overgået af både Russel Crowe, men dog specielt af Ben Foster.

Skriv ny kommentar: