-
Johnny Depp29%
-
Edward Norton16%
-
Christian Bale13%
-
Brad Pitt9%
-
Robert Downey Jr.8%
-
Viggo Mortensen8%
-
Samuel L. Jackson7%
-
Mickey Rourke5%
-
Natalie Portman3%
-
Josh Brolin1%
-
Keira Knightley1%
-
Colin Farrell1%
Stemmer i alt: 2137
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 filmz-Bruce 15 år siden
#52 PredatorX 15 år siden
Sikke noget ævl.
Christian Bale når ikke Daniel Day Lewis, Philip Seymour Hoffman, Robert De Niro og lign til sokkeholderne.
#53 wimmie 15 år siden
#54 Lord Beef Jerky 15 år siden
#55 Åkepool 15 år siden
Jeg ville for nogle år tilbage stemme på Norton uden tøven. Jeg har stadig stemt på ham, men med en smule tøven, for han har, som andre har været inde på, ikke været i samme gear som for en del år siden.
Han får stadig min stemme, da jeg er sikker på, at han kommer "back on track" og serverer lækkerier i en nær fremtid, så vi bare kan se tilbage på de sidste par år, som dårlige rollevalg og lign.
Og så er jeg stadig overbevist om, at han blev snydt så det drev, da han ikke fik en Oscar for "American history X".
#56 filmz-Megan Fox 15 år siden
Men man burde have mulighed for at kunne vælge mellem en fra hvert køn. Johnny Depp fortjener en hos mændene.
Men der er helt klart en del af dem der kunne få en.
#57 BianK 15 år siden
#58 DemoMan 15 år siden
Christian Bale - American Psycho, The Machinist, Rescue Dawn, The Prestige, Harsh Times, 3:10 To Yuma, Empire of The Sun, Batman Begins, The New World, All The Little Animals, I'm Not There osv. Alle sammen vidt forskellige roller/figurer.
Edward Norton - American History X (oscar nomineret), Primal Fear (også oscar nomineret), 25th Hour, Fight Club, Kingdom of Heaven osv. Også vidt forskellige roller/figurer
#59 Christian Voldborg 15 år siden
Hvad Bale har præsteret i "Empire of the Sun", "American Psycho", "The Machinist", "Rescue Dawn", "The Prestige", "3:10 to Yuma" og "Public Enemies". "Batman"-filmene ville nok være at overelske hans spil, men førnævnte film indeholder 12-talspræstationer fra hans side.
Ja ja, I griner. Det er som I ikke vil erkende, at nye skuespillere kan være ligeværdige med de klasssiske talenter. Ærgeligt synspunkt, hvis det er tilfældet.
#60 Moog 15 år siden
Kan slet ikke forstå alt den Bale snak, men det hænger næsten med sikkerhed sammen med at første gang jeg lod mærke til ham var i den helt igennem forfærdelige "Equilibrium".
Den film var så ringe at jeg først kunne holde ud at se på Bale igen efter "The Dark Knight". Ikke engang "Begins" kunne rette op på det :)
I "3.10 to Yuma" blev Bale altså overgået af både Russel Crowe, men dog specielt af Ben Foster.