• Johnny Depp
    29%
  • Edward Norton
    16%
  • Christian Bale
    13%
  • Brad Pitt
    9%
  • Robert Downey Jr.
    8%
  • Viggo Mortensen
    8%
  • Samuel L. Jackson
    7%
  • Mickey Rourke
    5%
  • Natalie Portman
    3%
  • Josh Brolin
    1%
  • Keira Knightley
    1%
  • Colin Farrell
    1%

Stemmer i alt: 2137

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 DemoMan 15 år siden

#59 Jeg synes nu overhovedet ikke han blev overgået af Russel Crowe i den film. De havde to fuldstændig forskellige roller og de gjorde det begge rigtig godt. Jeg så desuden et rigtig godt citat fra Bale et tidspunkt hvor han i bund og grund siger, at det er ikke nogen konkurrence, og at lave film er noget man laver sammen som et hold og ikke for at styrke ens eget ego. Og at man ikke skal gøre det hele til en stor pissekonkurrence. ;)
Ernest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part.
Gravatar

#62 PredatorX 15 år siden

Christian Voldborg (59) skrev:
#52 - Det er jo lige netop det han gør. Christian Bales måde at forberede sig på er helt enestående. Ja, jeg er da helt enige med jer om, hvad De Niro gjorde i fx "The Godfather: Part II" (lærte italiensk) og "Raging Bull" (tog adskillige kilo på), er forbløffende. De herrer I nævner gør selve skuespillet til et kunstnerisk element, og ikke bare "endnu et filmisk element" eller blot en "rekvisit af kød og blod". Det er lidt langhåret...

Hvad Bale har præsteret i "Empire of the Sun", "American Psycho", "The Machinist", "Rescue Dawn", "The Prestige", "3:10 to Yuma" og "Public Enemies". "Batman"-filmene ville nok være at overelske hans spil, men førnævnte film indeholder 12-talspræstationer fra hans side.

Ja ja, I griner. Det er som I ikke vil erkende, at nye skuespillere kan være ligeværdige med de klasssiske talenter. Ærgeligt synspunkt, hvis det er tilfældet.

Måske skulle du bare selv erkende at dit tidligere statement var barnligt og idiotisk?

Robert De Niro tog ikke bare "adskellige kilo" på til Raging Bull. Han transformerede sig 100% ind i rollen. Ja bevares, Christian Bale er skam en dygtig skuespiller. Og han HAR leveret nogle rigtig gode roller... Men han har stadig ikke lavet noget der overgår de tidligere nævnte herrer. Daniel Day Lewis er altid fuldstændig ugenkendelig i hans roller. Og hans roller er igen laaaaaaaaaangt fra hans normale personlighed. Christian Bale er altid Christian Bale. Det ændrer lidt forskellig dialekt ikke på. Hans lesben kan f.eks også altid høres... Du nævner iøvrigt film som The Prestige, Rescue Dawn og 3:10 to Yuma. Bale spiller habilt i dem, men næppe mere end det.. De fleste skuespillere ville kunne få det samme ud af rollen.

Du må iøvrigt komme med et bevis, eller i det mindste et argument, for at Christian Bales forarbejde skulle være "helt enestående". Jeg er sikker på vi er mange der kan skyde det ned på et split sekund.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#63 Michael Andersen 15 år siden

#59 I stedet for at lyde som en pressemeddelse hver gang, kunne du så ikke komme med nogle konkrete eksempler på hvad, det er som Bale kan?

Det er jo lige netop det han gør. Christian Bales måde at forberede sig på er helt enestående. og førnævnte film indeholder 12-talspræstationer fra hans side.

Don't tell it - show it.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#64 Patriarch 15 år siden

Norton, American History X

Snyd!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#65 jessup 15 år siden

Er ærgerlig over at Norton langtfra altid er på toppen men jeg håber han har fremragende præstationer i fremtiden i gode film om det giver oscar er så tilfældigt/ligegyldig før vi står overfor det specifikke år.
This is just until June
Gravatar

#66 Lord Beef Jerky 15 år siden

#62 Jeg er meget glad for at være 100% enig med dig, for så behøver jeg ikke skrive præcis det samme som du gør som en form for argument.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#67 Christian Voldborg 15 år siden

#62 & 63 - I virker til at være umulige at overbevise. Lige meget hvad jeg siger, så er jeres personlige mening overlegen i forhold til min. Synd for jer. :)
Filmnørder, bøj jer i støvet for Christopher Nolans "Inception"...
Gravatar

#68 MMB 15 år siden

Havde egentlig skrevet et langt indlæg, men det blev slettet og gad så ikke skrive det igen, men 62# er ret spot on efterfølgende.

Christian Voldborg (67) skrev:
#62 & 63 - I virker til at være umulige at overbevise. Lige meget hvad jeg siger, så er jeres personlige mening overlegen i forhold til min. Synd for jer. :)

Har du nogensinde overvejet. at det måske var dig der skulle overveje om Bale virkelig er alle de andre overlegen? Jo, han er en god skuespiller og har også potentiale til en Oscar nominering, men at sige
Christian Voldborg skrev:
Christian Bale, fordi han er filmhistoriens absolut mest dedikerede karakterskuespiller. No doubt.
er decideret til grin!

At du ikke kan se mere objektivt på tingene er svært at forstå. Dvs., at du ikke mener, at der er nogen skuespillere der kommer i nærheden af Bale? Synes du virkelig, han er så fantastisk, og at han ikke har nogen svagheder?

Jeg siger ikke, at du skal skifte mening, men du kan i det mindste genoverveje tingene.

Har du tænkt over, at der måske er en grund til, han ikke er blevet nomineret?
Gravatar

#69 filmz-Bruce 15 år siden

Christian Voldborg (59) skrev:
Ja ja, I griner. Det er som I ikke vil erkende, at nye skuespillere kan være ligeværdige med de klasssiske talenter. Ærgeligt synspunkt, hvis det er tilfældet.

Og det er som om du absolut vil beskrive andre menneskers differentierende syn på Bales status, som om man nærmest er en reaktionær filmseer. Jeg synes Bale var absolut bedst i film som Machinist og ikke mindst 3:10 To Yuma. Men filmhistorien er nu ganske lang og bred og en god skuespiller bliver ikke bedre af at være god til at tage på, tabe sig og få en flot muskulatur. Når det kommer til skuespillet, så er folk som Norton og Gosling i mine øjne mere talentfulde og så absolut på niveau med mange af de klassiske skuespillere.

Som Laurence Olivier sagde til Dustin Hoffman, da denne i Maratonmanden, trænede som en vild og forsøgte at leve sig ind i rollen.

Try acting!

Christian Voldborg (67) skrev:

Hvorfor skal folk overbevises? Nyd din egen mening! Jeg ved James Stewart er verdens bedste skuespiller og det er rigeligt for mig :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#70 PredatorX 15 år siden

bruce (69) skrev:
Gosling

Ah ja ham må man bestemt ikke glemme.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: