-
Johnny Depp29%
-
Edward Norton16%
-
Christian Bale13%
-
Brad Pitt9%
-
Robert Downey Jr.8%
-
Viggo Mortensen8%
-
Samuel L. Jackson7%
-
Mickey Rourke5%
-
Natalie Portman3%
-
Josh Brolin1%
-
Keira Knightley1%
-
Colin Farrell1%
Stemmer i alt: 2137
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#61 DemoMan 15 år siden
#62 PredatorX 15 år siden
Måske skulle du bare selv erkende at dit tidligere statement var barnligt og idiotisk?
Robert De Niro tog ikke bare "adskellige kilo" på til Raging Bull. Han transformerede sig 100% ind i rollen. Ja bevares, Christian Bale er skam en dygtig skuespiller. Og han HAR leveret nogle rigtig gode roller... Men han har stadig ikke lavet noget der overgår de tidligere nævnte herrer. Daniel Day Lewis er altid fuldstændig ugenkendelig i hans roller. Og hans roller er igen laaaaaaaaaangt fra hans normale personlighed. Christian Bale er altid Christian Bale. Det ændrer lidt forskellig dialekt ikke på. Hans lesben kan f.eks også altid høres... Du nævner iøvrigt film som The Prestige, Rescue Dawn og 3:10 to Yuma. Bale spiller habilt i dem, men næppe mere end det.. De fleste skuespillere ville kunne få det samme ud af rollen.
Du må iøvrigt komme med et bevis, eller i det mindste et argument, for at Christian Bales forarbejde skulle være "helt enestående". Jeg er sikker på vi er mange der kan skyde det ned på et split sekund.
#63 Michael Andersen 15 år siden
Det er jo lige netop det han gør. Christian Bales måde at forberede sig på er helt enestående. og førnævnte film indeholder 12-talspræstationer fra hans side.
Don't tell it - show it.
#64 Patriarch 15 år siden
Snyd!
#65 jessup 15 år siden
#66 Lord Beef Jerky 15 år siden
#67 Christian Voldborg 15 år siden
#68 MMB 15 år siden
Har du nogensinde overvejet. at det måske var dig der skulle overveje om Bale virkelig er alle de andre overlegen? Jo, han er en god skuespiller og har også potentiale til en Oscar nominering, men at sige er decideret til grin!
At du ikke kan se mere objektivt på tingene er svært at forstå. Dvs., at du ikke mener, at der er nogen skuespillere der kommer i nærheden af Bale? Synes du virkelig, han er så fantastisk, og at han ikke har nogen svagheder?
Jeg siger ikke, at du skal skifte mening, men du kan i det mindste genoverveje tingene.
Har du tænkt over, at der måske er en grund til, han ikke er blevet nomineret?
#69 filmz-Bruce 15 år siden
Og det er som om du absolut vil beskrive andre menneskers differentierende syn på Bales status, som om man nærmest er en reaktionær filmseer. Jeg synes Bale var absolut bedst i film som Machinist og ikke mindst 3:10 To Yuma. Men filmhistorien er nu ganske lang og bred og en god skuespiller bliver ikke bedre af at være god til at tage på, tabe sig og få en flot muskulatur. Når det kommer til skuespillet, så er folk som Norton og Gosling i mine øjne mere talentfulde og så absolut på niveau med mange af de klassiske skuespillere.
Som Laurence Olivier sagde til Dustin Hoffman, da denne i Maratonmanden, trænede som en vild og forsøgte at leve sig ind i rollen.
Try acting!
Hvorfor skal folk overbevises? Nyd din egen mening! Jeg ved James Stewart er verdens bedste skuespiller og det er rigeligt for mig :)
#70 PredatorX 15 år siden
Ah ja ham må man bestemt ikke glemme.