-
Johnny Depp29%
-
Edward Norton16%
-
Christian Bale13%
-
Brad Pitt9%
-
Robert Downey Jr.8%
-
Viggo Mortensen8%
-
Samuel L. Jackson7%
-
Mickey Rourke5%
-
Natalie Portman3%
-
Josh Brolin1%
-
Keira Knightley1%
-
Colin Farrell1%
Stemmer i alt: 2137
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#71 Christian Voldborg 15 år siden
Min pointe er bare - helt uskyldigt - at Bale formodentlig er den mest dedikerede skuespiller. Han har risikeret sit liv og helbred senest under "The Fighter". Han transformerede sig radikalt fysisk og psykisk til "American Psycho". Filmen og præstationen i "The Machinist" taler desuden for sig selv.
Bale er - om I vel det eller ej - blandt verdens bedste, og muligvis den mest dedikerede af slagsen.
Men jeg er bange for at få tæsk igen. :P
#72 PredatorX 15 år siden
Jeg vil godt medgive at han hører til eliten. Men eliten tæller efterhånden rigtigt mange skuespillere... Og så er der dem som er over eliten. Men her er vi nok uenige, og det skal der også være plads til.
Men at han er den mest dedikerede (tm) kan jeg på ingen måde være enig i. Dygtig jo. Tager nogle valg udover det sædvanelige jo. Verdens mest dedikerede nej.
#73 filmz-Bruce 15 år siden
#74 Kruse 15 år siden
#75 Highland Park 15 år siden
#76 Christian Voldborg 15 år siden
#77 filmz-ab 15 år siden
Fuldstændig enig. Genså American History X, og Norton er genial. Det eneste problem er, at han ikk er set bedre siden, eller bare i nærheden. Han var nu fed i Fight Club.
Bruce:
Gosling er da god, men bestemt ikk mere talentfuld end Bale. Jeg er langt hen af vejen enig med Voldborg i debatten om Bale. Jeg synes dog, at han er gået kraftigt ned på det seneste, trods det at han stadig er dedikeret, i kraft af han kan ændre accent og andre lign ting, men dette alene kan ikke gøre det. Håber han toppen igen med The Fighter, det er tiltrængt. Jeg kunne dog også ønske mig han prøvede noget helt radikalt. Blandt de allerbedste, i Bales generation, så må jeg sku sige, at DiCaprio pt er den bedste skuespiller. Helt klart. Han har så meget talent og kan spille ALT. Han er ikk så gammel, men hold op han har arbejdet med de aller aller bedste instruktører. Scorsese, Cameron, Scott, Zwick, Mendes, Nolan mfl.
#78 jessup 15 år siden
#79 filmz-Bruce 15 år siden
Der er også en verden udenfor mainstream instruktørernes parnas. Jeg ser også gerne de store boxoffice film, af de instruktører som trækker mange mennesker i biografen. Men det er ikke altid, at det er disse instruktører, som får det meste og bedste frem blandt deres skuespillere i film, som skal tiltrække mange publikummer.
#80 MMB 15 år siden
Det har du selvfølgelig ret i.
Dog er Scorsese, som har fået DiCaprio som sin nye darling, intet mindre end fantastisk til at få det bedste frem hos sine skuespillere. Det har vi set igen og igen og igen. Jeg tror nok vi skal se flere nomineringer derfra! DiCaprio er jo allerede blevet nomineret for The Aviator, og han burde også have været nomineret for The Departed, men blev så i stedet nomineret for Blood Diamond! Jeg tror at Shutter Island er et rigtig godt bud på den næste nominering!
Ligesom flere af de nævnte også har samme egenskab.