• Gækkeren
    22%
  • Pingvinen
    14%
  • Catwoman
    12%
  • Jokeren
    8%
  • Two-Face
    7%
  • Harley Quinn
    5%
  • Mr. Freeze
    4%
  • Bane
    4%
  • Clayface
    4%
  • Poison Ivy
    3%
  • Scarface/Ventriloquist
    3%
  • Killer Croc
    3%
  • Ra's al Ghul
    3%
  • Fugleskræmslet
    2%
  • Anden skurk
    2%
  • Black Mask
    2%

Stemmer i alt: 1854

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-bigemaster666 15 år siden

ja en lille stave fejl hehe
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#12 squee 15 år siden

Spanner (6) skrev:
Grækeren?

:D

LOL! Gad godt at se Batman rende rundt og tæve sådan lumsk græker, der tager på alle de lyshårede svenske piger.

Men Ventriloquist ville være et hit for mig. Han ville dog ikke kunne stå alene på lærredet. Ville kræve en ekstra skurk.
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#13 Highland Park 15 år siden

squee (12) skrev:
Men Ventriloquist ville være et hit for mig. Han ville dog ikke kunne stå alene på lærredet. Ville kræve en ekstra skurk.

Mr. Hat?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#14 Nexiz 15 år siden

Boogie (4) skrev:
Jokeren og Harley Quinn er udelukket, eller det er de ikke, men stakkels den mand som bliver sat til og spille Jokeren, og Harley Quinn fungerer ikke uden Jokeren...

Jeg stemte på Harley Quinn. Hun er min ynglingsperson i The Animated Series. Men som sagt kan det jo ikke rigtigt lade sig gøre uden Jokeren. Desværre :/
Gravatar

#15 elwood 15 år siden

Du kan starte med og se Batman TAS, hvor han har et par episoder i.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 Highland Park 15 år siden

#15: Yes sir!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17 elwood 15 år siden

Og med hensyn til Skurk hva med The Clock King, jeg synes han var en ret munter karakter især i batman TAS, bare hele grunden til hans hævnmotiv er genialt.

[url=
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 filmz-Kadann 15 år siden

Harley Quinn, også selvom det bliver uden Joker. Det har fungeret i andre sammenhænge og det kræver ikke voldsomt meget kreativ skrivning for at få Harley til at stå på egne ben.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#19 moulder666 15 år siden

Personligt vil jeg mene Pingvinen ville være optimal...Jeg ville virkeligt gerne se en down-to-earth, gusten, gennemført ækel version af ham, der ikke har brug for high-tech gadgets for at klare sig!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#20 Boogie 15 år siden

Nexiz (14) skrev:

Jeg stemte på Harley Quinn. Hun er min ynglingsperson i The Animated Series. Men som sagt kan det jo ikke rigtigt lade sig gøre uden Jokeren. Desværre :/

Ja, hun kunne ellers blive en rigtig spændende person i det nye univers! :D

Kadann (18) skrev:
Harley Quinn, også selvom det bliver uden Joker. Det har fungeret i andre sammenhænge og det kræver ikke voldsomt meget kreativ skrivning for at få Harley til at stå på egne ben.

Jeg tror det vil blive svært, efter min mening. :)
Jokeren er jo den som gør Harley Quinn til den hun er, det var jo trods alt ham som 'skabte' hende, så der skulle både laves ny baggrundshistorie og alt muligt. :)
Men hvis Nolan havde brugt hende i en foregående film, kunne det sagtens fungere, men uden baggrunds historien, tror jeg bare hun bliver forvirrende. :)
'You either die a hero, or live long enough to be in the sequel..' - Harvey Dent i TDK spoof.

Skriv ny kommentar: