• Gækkeren
    22%
  • Pingvinen
    14%
  • Catwoman
    12%
  • Jokeren
    8%
  • Two-Face
    7%
  • Harley Quinn
    5%
  • Mr. Freeze
    4%
  • Bane
    4%
  • Clayface
    4%
  • Poison Ivy
    3%
  • Scarface/Ventriloquist
    3%
  • Killer Croc
    3%
  • Ra's al Ghul
    3%
  • Fugleskræmslet
    2%
  • Anden skurk
    2%
  • Black Mask
    2%

Stemmer i alt: 1854

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Highland Park 15 år siden

#30: Nå ja, det er også rigtigt. Det havde jeg helt glemt. Tak. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#32 rockysds 15 år siden

Ved ikke rigtig med filmens primære skurk, men kunne tænke mig at se Firefly eller endnu bedre Bane done right i mindre roller. Catwoman er dog en fin mulighed til en fyldigere rolle, selvom jeg "hepper" på Talia.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#33 evermind 15 år siden

Gækkeren - medmindre nogen virkelig har fået den "geniale" idé, at Eddie Murphy skal portrættere ham.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#34 Michael Andersen 15 år siden

[url= "Bats... I have so much to tell you... I never loved a man more than you... now we dance... HA HA HA."
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#35 Bohemian 15 år siden

Helt sikkert Mr. Freeze. ville elsker at se Nolans udgave af ham, og han er så dejlig tragisk. og ville være fedt med en 3'er der foregik om vinteren i gotham.
Free in serenity.
Gravatar

#36 chandler75 15 år siden

Der er også denne perifirere, men ikke desto mindre meget relevante skurk: Film Freak.

Fra Wiki: Burt Weston is a wannabe actor who dreams of getting a big break by playing quirky villains, because those kinds of villains were rich. When each of his plans failed, he faked his death in a method similar to one used by Paul Newman's and Robert Redford's characters in the movie The Sting.

Years later, he committed every crime known in films and the Gotham newspapers dubbed him "Film Freak".

Desværre levede han ikke særlig længe, men han var meget underholdende i de tegneserier, han optrådte i...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#37 BN 15 år siden

CATWOMAN .... meeeeen jeg stoler på Nolan og co.'s kreativitet - de skal nok vælge den helt rigtige til en tredje Batman-film.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#38 BN 15 år siden

#26:

God pointe, Peterescu. Samme tanke havde jeg selv
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#39 Lady Arwen 15 år siden

tja der var så 7 jeg ikke kendte, men stemmen endte på gækkeren... men mon ikke der kommer til at være flere skurke med ligesom i de andre film har der været en film hvor der kun har været én skurk??
Doctor Who <3
Gravatar

#40 Ericmase 15 år siden

helt sikkert grækkeren!
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: