• Gækkeren
    22%
  • Pingvinen
    14%
  • Catwoman
    12%
  • Jokeren
    8%
  • Two-Face
    7%
  • Harley Quinn
    5%
  • Mr. Freeze
    4%
  • Bane
    4%
  • Clayface
    4%
  • Poison Ivy
    3%
  • Scarface/Ventriloquist
    3%
  • Killer Croc
    3%
  • Ra's al Ghul
    3%
  • Fugleskræmslet
    2%
  • Anden skurk
    2%
  • Black Mask
    2%

Stemmer i alt: 1854

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 izi 15 år siden

MR FREEZE og CATWOMAN FTW!!!!!!!!

Eller.. Min stemme faldt på gækkeren, da han virker som den mest realistiske i Nolans Batman univers. Og muligvis Pingvinen.

Alright, so you're nonchalant. Quit rubbing our noses in it! - Dr. Zoidberg
Gravatar

#2 chandler75 15 år siden

Ventriloquist - jeg har altid godt kunne lide figuren. En stille og fredelig mand, der er skurk, fordi hans hånddukke er en ond gangster.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 Highland Park 15 år siden

#2: Haha, det lyder sgu festligt! Han får min stemme!
Er der en særlig historie om ham, du kan anbefale mig at læse?

Det kan selvfølgelig også godt være, at han er med i nogle af de Batman-bind Rockysds og Michael Andersen har anbefalet. Jeg har ikke fået anskaffet mig samlingerne endnu.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 Boogie 15 år siden

Jokeren og Harley Quinn er udelukket, eller det er de ikke, men stakkels den mand som bliver sat til og spille Jokeren, og Harley Quinn fungerer ikke uden Jokeren.
Scarecrow er en mulighed, da det kunne være sjovt at se lidt mere til ham. Ra's al Ghul er brugt og tror jeg ikke kan komme tilbage. Two-Face er en mulighed, syntes i hvert fald han røg for hurtigt, men min stemme fald på The Riddler, han er nok den, som sagt, mest realistiske og en god kontrast til Jokeren fra TDK. Mad Hatter ville også være en mulighed evt. Catwoman. Resten, efter min smag, passer ikke ind i det nye 'realistiske' univers.

Wow, sikke en novelle. xD
'You either die a hero, or live long enough to be in the sequel..' - Harvey Dent i TDK spoof.
Gravatar

#5 filmz-bigemaster666 15 år siden

two face eller grækkren
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#6 Spanner 15 år siden

bigemaster666 (5) skrev:
two face eller grækkren

Grækeren?

:D
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#7 christianhg 15 år siden

Pingvinen eller en fræk, lille Harley Quinn. Men jeg kender ikke rigtig til universet.
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#8 Highland Park 15 år siden

#6: Nej da, han mener [url= "the Greek"[/url]. ;)

(Det er så fedt, at man ikke hører det hele af vittighederne, fordi det foregår i realtid.)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9 jesperhp 15 år siden

Mr. Freeze - "Ice to see you"!

Ej, ved nærmere eftertanke ville gækkeren nok være det oplagte valg.
Gravatar

#10 filmz-PeterU 15 år siden

Pingvinen spillet af Philip Seymour Hoffman tror jeg ikke man skulle kimse sig af. Som #4 også nævner skal man nok ikke regne med hverken Jokeren eller Harley Quinn hvis en 3'er bliver lavet, Two-Face ville også være dejlig at se igen men synes bare at
han virker rimelig død efter at være faldet ned fra bygningen i slutningen af The Dark Knight, men okay man har set skurke overleve diverse ting i sequels
. Ra's al Ghul er også rimelig brugt og fugleskræmslet har allerede været badguy (eller sidekick badguy). Tror min konklusion er at pingvinen eller gækkeren nok ville egne sig bedst ind i universet, but you never know:)

Skriv ny kommentar: