• Gækkeren
    22%
  • Pingvinen
    14%
  • Catwoman
    12%
  • Jokeren
    8%
  • Two-Face
    7%
  • Harley Quinn
    5%
  • Mr. Freeze
    4%
  • Bane
    4%
  • Clayface
    4%
  • Poison Ivy
    3%
  • Scarface/Ventriloquist
    3%
  • Killer Croc
    3%
  • Ra's al Ghul
    3%
  • Fugleskræmslet
    2%
  • Anden skurk
    2%
  • Black Mask
    2%

Stemmer i alt: 1854

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 filmz-ThomasA 15 år siden

Poison Ivy, spillet af Angelina Jolie
Gravatar

#62 filmz-bigemaster666 15 år siden

poisen ivy er den kedligste hade skurk syndes lige siden uma ødelagde hele ivy karkteren. men hun er jo os ikke særlig god ide til nolans univeres når hun har et gifftigt kys og kæmpe kødædende planter syndes jeg.
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#63 filmz-ThomasA 15 år siden

Nej hun er ikke en af de mest spændende skurke, men hun kunne være en side-skurk måske, fordi hun kunne komme med et forførende input. Og dengang synes jeg ikke rigtig sminken og effekterne passede til hendes karakter, men jeg tror man kunne lave en flot figur, med fede attributter i vores nutid :)
Gravatar

#64 filmz-Koger 15 år siden

Gækkeren, nu hvor Jokeren har været der så er den eneste rigtige skurk der er tilbage Gækkeren!
www.bliza.dk <-- Personlige hjemmesider er jo bare hygge :p
Gravatar

#65 evermind 15 år siden

Du tænker selvfølgelig på Grækeren, som allerede har været nævnt indtil flere gange i tråden? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#66 BN 15 år siden

Bare de finder en anden skurk end Jokeren, så er JEG glad. Det kan godt være, de forskellige skurke hele tiden vender tilbage i tegneserierne, og det passer måske nok til en evigheds-serie på TV, men IKKE til nogle biograf-film, hvor det erfaringsvis højst er mellem 3 og 6 film der kan holde stilen, før en ny instruktør, nye skuespillere, dårligere manuskripter eller andre faktorer ødelægger det meste (hvis ikke alt) af det der gjorde franchisens første film så gode. (Tænk Burton-Schumacher og Singer-Ratner!)

Jeg vil m.a.o. gerne se nogle andre skurke i nogle andre historier i den/de næste film, før kvalitets-kvoten er opbrugt og for mange af de supergode elementer er pist borte.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#67 filmzkim 15 år siden

Edward Norton?
Den spinkle fyr i en grøn sparkedragt! :D
Gravatar

#68 Spanner 15 år siden

Denne spinkle fyr?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#69 filmzkim 15 år siden

Det var nu mere "den", som når man f.eks peger på folk.
Gravatar

#70 filmzkim 15 år siden

John Malkovich?
Naarrh, ved ikke helt :b

Skriv ny kommentar: