• Originalsprog med undertekster
    91%
  • Dansk
    4%
  • Sproget er lige meget
    3%
  • Jeg ser ikke animationsfilm
    2%

Stemmer i alt: 641

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Slettet Bruger [3243463086] 16 år siden

Hvor er "originalsprog, uden undertekster".
Gravatar

#2 filmz-DocDoom 16 år siden

Det var dog den mest ligegyldige poll med det mest oplagte resultat, jeg nogensinde har set.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#3 filmz-staermose 16 år siden

Til #1 den er vel kun vigtig for dem som taler alle sprog der produceres animations film på. Jeg har selv problmer med at følge med når filmen er f. eks japansk hvis der ikke er nogen former for undertekster. Eller fransk ;) Film med UK eller DE tale kan gå. Det samme DK, men kommer vi bare over i NO eller SE som tale begynder det at knibe igen.
Gravatar

#4 elwood 16 år siden

Hmm synes ikke jeg kan se tysk som svar mulighed nogen steder, ret begrænset poll, må jeg sige 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 filmz-Narniabæver 16 år siden

Jeg stemte sproget er lige meget.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#6 Adagio 16 år siden

Original sprog UDEN undertekster
Med mindre den er på fransk eller kinesisk eller et andet underligt sprog
Gravatar

#7 mr gaijin 16 år siden

I betragtning af, at biograferne typisk har flere visninger ved dansk-sprogede versioner, er det interessant, at der er så få på filmz, der foretrækker de versioner. I de små biografer er det typisk kun danske versioner, der vises, og i markedsføringen af filmene er det ofte de danske stemmer, man hører. Filmz-brugerne adskilder sig tydeligvis fra det meste af befolkningen. Eller også har filmdistributørerne taget voldsom fejl af markedet.

Og ja, jeg stemte også original-sprog.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#8 MouseMickey 16 år siden

#7 nu er det vel mest for børnenes skyld at de snakker dansk de er jo ikke lige frem overrepræsenteret her på filmz :)
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#9 mr gaijin 16 år siden

#8 Er de ikke? ;)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#10 MouseMickey 16 år siden

#9 hvis folk og over 18 er børn så er de nok :)
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die

Skriv ny kommentar: