• Jeg har ikke en bruger på Filmz
    30%
  • 3-4 år
    21%
  • 5-6 år
    15%
  • 7-8 år
    10%
  • 1-2 år
    9%
  • Over 10 år
    7%
  • 9-10 år
    6%
  • Under 1 år
    2%

Stemmer i alt: 1304

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Slettet Bruger [3408026766] 10 år siden

Over 10 år, ser det ud til, over flere profiler. Jeg har i hvert fald kommenteret på ting og sager i 2003. Det er pænt lang tid...!

Ligesom på newz, vil jeg tror, at en stor procentdel af folk der besøger filmz, er folk uden en aktiv brugerprofil.
Gravatar

#2 Fredag 10 år siden

Tror jeg oprettede en profil for 7-8 år siden, men uden at bruge den meget i starten.
Gravatar

#3 HonoDelLoce 10 år siden

Jeg stemte 9-10 år, for det er jeg sikker på :) Denne bruger skrev jeg første gang et indlæg med i 2005, og inden da ved jeg, at jeg havde en anden bruger - men kan dog ikke huske hvor længe, men jeg ved, at det i hvert fald var over et år :D

Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 David Munch 10 år siden

2005 siger mit første indlæg.. Ingen ide om hvorlænge jeg havde brugeren før det, men mon ikke de kom samtidigt.
Gravatar

#5 Snaden 10 år siden

9-10 år
Gravatar

#6 Giraffen 10 år siden

Jeg tror det er 7-8 år siden jeg oprettede min oprindelige brugerprofil. Men før det besøgte jeg oftest siden i måske et halvt til et helt års tid, måske endda lidt længere end det, før jeg besluttede mig for endeligt at oprette en profil.
Gravatar

#7 BN 10 år siden

9½ år
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#8 M.L.P.F. 2010 10 år siden

Under 1 år. For en uge siden, faktisk.
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#9 HelmerJ 10 år siden

4jan 2004 så jeg har lige straks 10års føsda på filmz
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#10 Collateral 10 år siden

Jeg har haft denne bruger siden september '04. Har haft en tidligere kaldet LOTR-SW-fan (kreativt I know). Så jeg har nok været her omkring 10 års tid.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: