• Jeg har ikke en bruger på Filmz
    30%
  • 3-4 år
    21%
  • 5-6 år
    15%
  • 7-8 år
    10%
  • 1-2 år
    9%
  • Over 10 år
    7%
  • 9-10 år
    6%
  • Under 1 år
    2%

Stemmer i alt: 1304

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 cluq 10 år siden

Jeg kan huske da filmz.dk opstod som et offspring af newz.dk - er det virkelig over 10 år siden?!

Det må det næsten være, for:

Første indlæg:18. aug. 2003 17:45
Gravatar

#32 gi-jones 10 år siden

Jeg har mit første indlæg d. 9. sep. 2002 så ja - det er over 10 år
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#33 MikkelHJ 10 år siden

Over ti år. Tænk, at det virkelig er så lang tid siden, jeg oprettede en profil her.

Jeg bliver helt nostalgisk, når jeg tænker på, hvad jeg har foretaget mig på Filmz' fora i al den tid.

Vilde rants på utallige linier.

Lange forsvar af efter min mening undervurderede film såsom Scooby Doo og Charlie's Angels.

Gode, konstruktive diskussioner om hvad som helst og ophedede debatter, der kørte fuldstændig af sporet.

Jeg husker med glæde på de gode, gamle brugere, admins og trolls (Oh my!), som jeg er stødt på i mit virke på siden.

Jeg har set dem komme og set dem gå, endskønt nogle er vendt tilbage under et andet nom de plume.

Åh, Harry... Hvor blev du af? Ingen forstod som du at afspore enhver debat med alskens lumre indslag.

Jeg har trukket en del på smilebåndet, klukket og leet højlydt af mangt et indlæg på Filmz igennem alle disse år.

En af mine egne personlige favoritter må være nyheden om RoboCop 4, der indeholdt en fantastisk betydningsændrende stavefejl eller nyheden om en billedserie med Jennifer Aniston, der langsomt, men sikkert, udviklede sig til ét stort callback til den stående in-joke om Hende, hvis navn ikke må nævnes.

God nat, Filmz, hvor end du er...
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#34 Riqon 10 år siden

Jeg har været her i små 9 år. Det er her jeg hænger ud. :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#35 Lord Beef Jerky 10 år siden

4 års tid må det være. Når man ser resten af brugernes svar, må jeg stadig blive anset som en n00b.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#36 davenport 10 år siden

13/10-03, så jeg har lige haft 10 års jubilæum. Det har i så måtte døje med alle de år. Stakler!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#37 Kisbye 10 år siden

Jeg kommer oprindeligt fra søstersiden Newz.dk, hvor jeg blev oprettet 25 Juni 2002. Efterhånden som min interesse for film er vokset, er jeg så flyttet herover.
Mit første indlæg her, blev således skrevet 21. april 2007.

Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#38 davenport 10 år siden

He he - kan se at DarkLight og jeg havde skærmysler i starten:
http://filmz.dk/forum/tagwall/naar-i-ser-film-5018
(Siden er vi dog blevet fine venner)
Gravatar

#39 elwood 10 år siden

Et lille stk. tid
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40 davenport 10 år siden

Insider - hvad endte dette eventyr egentlig med???:
http://filmz.dk/anmelder-forlader-filmz-dk

Skriv ny kommentar: