• Jeg har ikke en bruger på Filmz
    30%
  • 3-4 år
    21%
  • 5-6 år
    15%
  • 7-8 år
    10%
  • 1-2 år
    9%
  • Over 10 år
    7%
  • 9-10 år
    6%
  • Under 1 år
    2%

Stemmer i alt: 1304

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 TP-DK 10 år siden

Jeg har ikke en bruger på Filmz
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#12 Ericmase 10 år siden

5-6 år
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#13 Åkepool 10 år siden

Fra 11. september 2006, så jeg ligger i 7-8 års gruppen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#14 The-new-meister 10 år siden

5-6 år :)
Gravatar

#15 Lord Beef Jerky 10 år siden

Collateral (10) skrev:
Jeg har haft denne bruger siden september '04. Har haft en tidligere kaldet LOTR-SW-fan (kreativt I know). Så jeg har nok været her omkring 10 års tid.

LOLLERCAUST!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16 Giraffen 10 år siden

Mit første brugernavn var det lidt for selvglade Mr. Cool.
Gravatar

#17 HonoDelLoce 10 år siden

Collateral (10) skrev:
Jeg har haft denne bruger siden september '04. Har haft en tidligere kaldet LOTR-SW-fan (kreativt I know). Så jeg har nok været her omkring 10 års tid.

Ha, det brugernavn kan jeg s'gu godt huske ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18 Batsy 10 år siden

Tror jeg startede som 12 årig, så det jo omtrent 7 år siden hvor jeg var den mest tåkrummende grammatik nybegynder man kunne fantasere om haha. Har dog haft varierede bruger af og til, og enkelte tilfælde har der været nogle som "stjal" min søsters navn, for at gøre grin af mig. Det dog været 7 lærige år, hvor jeg lærte af mine fejl og har set film som jeg ikke ville have set hvis jeg ikke havde lavet en profil herinde, og gjort mange bruger enten sure eller glade for mine grammatikske fejl!

Tak til alle!

Fandt lige nogle af mine gamle indlæg, enjoy!

"jeg går ikke hen til hende wups og laver bum lums sammen med hende. Men det sker nok senre =P" - EPH333"

"Jeg forstår ikke russer, de bekæmpede de klamme nazi svin 6/6 at de gik imod USA 0/6. At bruce skulle nævne det 0/6 nu har jeg i nu svære at forstå de kolde fjolser der kun tænker på Vodka." - EPH333"

"the dark lord voldemort. Sandmand er sku da ikke onder en venom" Erlingur666

"davey jones er kun med i 1 timme i toren og i trern er han nok med i 1 time og 30 min cirka" Erlingur666

Bony svarede følgende på det der indlæg? med et forvirrende "okay :/".

Mere bony og co rage: http://filmz.dk/forum/anmeldelser/spider-man-3-256...

Lavede næsten en Yellow-TV her på filmz, haha.

Hahaha, håber i fik jer et godt grin for det gjorde jeg ihvertfald!

Skud ud til Evermind, for at have gemt nogle af mine "guldkorn".
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#19 dyg 10 år siden

10+ år, engang i 2002 (Edit: Første indlæg: 4. mar. 2002 08:51).

Har dog ikke skrevet et indlæg herinde den sidste måned eller to, men jeg læser stadigvæk ret ofte, har bare ikke haft noget klogt at sige, samt en del ting at se til udenfor filmz.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#20 Collateral 10 år siden

HonoDelLoce (17) skrev:
Ha, det brugernavn kan jeg s'gu godt huske ! :D

Jamen det var også meget poetisk og kreativt :) Kan faktisk godt være det er denne bruger jeg har fået ændret navnet på. Ser i hvert fald ud til at nogle af mine helt helt gamle kommentarer bliver besvaret til lotr-sw-fan. Nå. Min første anmeldelse herinde lød som følger og var af 'Charlie's Angels: Uden hæmninger':

"FUck den film er bare.... GRIM...
Dårligt lavet...
Også et forvirrende plot.... mest fordi at så pludselig i midten af det hele skal de lige danse eller synge eller sådan noget... fuck den... den er bare dårlig,,,,"
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: