-
Jeg har ikke en bruger på Filmz30%
-
3-4 år21%
-
5-6 år15%
-
7-8 år10%
-
1-2 år9%
-
Over 10 år7%
-
9-10 år6%
-
Under 1 år2%
Stemmer i alt: 1304
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 TP-DK 10 år siden
#12 Ericmase 10 år siden
#13 Åkepool 10 år siden
#14 The-new-meister 10 år siden
#15 Lord Beef Jerky 10 år siden
LOLLERCAUST!
#16 Giraffen 10 år siden
#17 HonoDelLoce 10 år siden
Ha, det brugernavn kan jeg s'gu godt huske ! :D
#18 Batsy 10 år siden
Tak til alle!
Fandt lige nogle af mine gamle indlæg, enjoy!
"jeg går ikke hen til hende wups og laver bum lums sammen med hende. Men det sker nok senre =P" - EPH333"
"Jeg forstår ikke russer, de bekæmpede de klamme nazi svin 6/6 at de gik imod USA 0/6. At bruce skulle nævne det 0/6 nu har jeg i nu svære at forstå de kolde fjolser der kun tænker på Vodka." - EPH333"
"the dark lord voldemort. Sandmand er sku da ikke onder en venom" Erlingur666
"davey jones er kun med i 1 timme i toren og i trern er han nok med i 1 time og 30 min cirka" Erlingur666
Bony svarede følgende på det der indlæg? med et forvirrende "okay :/".
Mere bony og co rage: http://filmz.dk/forum/anmeldelser/spider-man-3-256...
Lavede næsten en Yellow-TV her på filmz, haha.
Hahaha, håber i fik jer et godt grin for det gjorde jeg ihvertfald!
Skud ud til Evermind, for at have gemt nogle af mine "guldkorn".
#19 dyg 10 år siden
Har dog ikke skrevet et indlæg herinde den sidste måned eller to, men jeg læser stadigvæk ret ofte, har bare ikke haft noget klogt at sige, samt en del ting at se til udenfor filmz.
#20 Collateral 10 år siden
Jamen det var også meget poetisk og kreativt :) Kan faktisk godt være det er denne bruger jeg har fået ændret navnet på. Ser i hvert fald ud til at nogle af mine helt helt gamle kommentarer bliver besvaret til lotr-sw-fan. Nå. Min første anmeldelse herinde lød som følger og var af 'Charlie's Angels: Uden hæmninger':
"FUck den film er bare.... GRIM...
Dårligt lavet...
Også et forvirrende plot.... mest fordi at så pludselig i midten af det hele skal de lige danse eller synge eller sådan noget... fuck den... den er bare dårlig,,,,"