• 1-3
    54%
  • 4-6
    26%
  • Mindre end 1
    7%
  • 7-10
    7%
  • 15+
    3%
  • 10-15
    3%

Stemmer i alt: 1708

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Skeloboy 14 år siden

Det er for i øvrigt hovedsagligt nye film, jeg ser for tiden.

#20 - nej...for det er jo ikke en film..:)
Gravatar

#22 Antlion 14 år siden

4-6 cirka.

Jeg bruger mere tid på at forberede mig. Derfor er det efterhånden sjældent, at jeg bevæger mig ud i ekstremer som 15+.

Gravatar

#23 Skeloboy 14 år siden

#22 - forberede dig til hvad?
Gravatar

#24 Geekalot 14 år siden

så ryger den lidt ned så :) 7-10 ca kommer an på hva der udkommer i hver uge og hvor stor trangen er til at se nogle af dem man har set før.
Gravatar

#25 Lord Beef Jerky 14 år siden

7-10... nogle dage ser jeg slet ikke nogen, andre nupper jeg lige 3-4 stykker i træk, men jeg har regnet på det, og i gennemsnit ser jeg imellem 1 og 2 om dagen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#26 Antlion 14 år siden

#23:

Til filmen.

Jeg undersøger instruktørens, fotografens, komponistens m.v. tidligere arbejde, læser afhandlinger, (selv)biografer, litterære værker og eventuelle anmeldelser.

Dette gælder selvfølgelig kun film som er mere krævende, hvor sådan information kan gavne oplevelsen. En film som f. eks. "Salò" mener jeg ikke, at man kan tillade sig at vurdere, hvis man ikke har den nødvendige baggrundsviden om Pasolinis livsværk.
Gravatar

#27 Lord Beef Jerky 14 år siden

#26 Tal for dig selv. Alle mennesker ser film forskelligt, og selvfølgelig skal man have lov til, at vurdere en film uden nogen baggrundsviden. I mange tilfælde bliver man sågar overrasket.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#28 Skeloboy 14 år siden

Antlion (26) skrev:
mener jeg ikke, at man kan tillade sig at vurdere

Er meget uenig. Man kan altid tillade sig at vurdere en film, uanset hvor meget man ved.
Gravatar

#29 Lord Beef Jerky 14 år siden

Skeloboy (28) skrev:
Er meget uenig. Man kan altid tillade sig at vurdere en film, uanset hvor meget man ved.

Er meget enig.
Gravatar

#30 Riqon 14 år siden

Haha, man kan let komme til at vade i spinaten.. Godt råd: Gå ikke ind på en offentlig og gratis filmsite og påstå, at man skal have visse kompetencer, før man bør ha' lov at vurdere film :)
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: