-
1-354%
-
4-626%
-
Mindre end 17%
-
7-107%
-
15+3%
-
10-153%
Stemmer i alt: 1708
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 wimmie 14 år siden
Hehe ;)
#42 davenport 14 år siden
Med det sagt, så nyder jeg også en god filmoplevelse når den så kommer. Og ærger mig når jeg så kommer til at spilde tiden med et makværk som Outlander, som tog 2 timer af mit liv og min weekend den anden dag.
Har en stak BDer liggende klar, og det er rart at vide at man har noget at se frem til.
#43 Skeloboy 14 år siden
#44 Kruse 14 år siden
#45 Skeloboy 14 år siden
#46 AP 14 år siden
Jeg er enig i, at det netop i nogle tilfælde kan gavne din oplevelse af filmen, at vide noget om baggrunden, men ofte synes jeg at det kan tage noget af oplevelsen, hvis man er for forberedt..
#47 lagoni 14 år siden
#48 Highland Park 14 år siden
Fornuftig indstilling. Jeg er helt enig. Det tager tid at reflektere over samt fordøje oplevelsen, og det kan man ikke, hvis man straks kaster sig over endnu en film.
De største filmoplevelser ophører ikke, når filmen slutter.
#49 Skeloboy 14 år siden
#50 filmz-jonasgr 14 år siden
Jeg kan bedst lide at gå ind til en film, med et åbent sind. Derfor er det normaltvis kun biografanmeldelser jeg læser, af den grund at det kan være rart at vide om filmen er værd at bruge penge på og så naturligvis nysgerrighed. Ellers kan jeg faktisk bedst lide at udforske apekter af filmen efter jeg har set den.
Men dermed ikke sagt at det kun er alvorlige film som kan give mig stof til eftertanke. Film som Juno, Thank You For Smoking og Little Miss Sunshine for at nævne et par stykker. Og efter nærmere eftertanke kan disse naturligvis på sin vis også betegnes som alvorlige film.
Hvor mange jeg ser om ugen har jeg ikke tal på. Det varierer.
'Cause I'm evil"