• 1-3
    54%
  • 4-6
    26%
  • Mindre end 1
    7%
  • 7-10
    7%
  • 15+
    3%
  • 10-15
    3%

Stemmer i alt: 1708

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 wimmie 14 år siden

Hehe ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#42 davenport 14 år siden

Tror jeg ser et par stykker. Det er meget forskelligt. Jeg ser sjældent film på hverdage, fordi der er andet at se til eller på. Det er mest i weekenderne, når de andre er gået i seng, at jeg sætter mig med en film. Kan godt se, at efter man har stiftet familie, så bliver det meget nedprioriteret. Jeg går heller ikke det store op i mit anlæg osv. mere. Der er bare kommet vigtigere ting på tapetet.
Med det sagt, så nyder jeg også en god filmoplevelse når den så kommer. Og ærger mig når jeg så kommer til at spilde tiden med et makværk som Outlander, som tog 2 timer af mit liv og min weekend den anden dag.
Har en stak BDer liggende klar, og det er rart at vide at man har noget at se frem til.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43 Skeloboy 14 år siden

#40 - hehe, jojo
Gravatar

#44 Kruse 14 år siden

Den bliver nok til en 3-4 film om ugen normalt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#45 Skeloboy 14 år siden

OK...har så set 4 film i denne uge...og nok 1-2 mere i aften, 1-2 i morgen, samt 2-3 søndag...
Gravatar

#46 AP 14 år siden

hmm, tror i gennemsnit jeg ser 1-3 om ugen. Hvis jeg ser flere, er det kun for underholdningens skyld, og netop ikke film jeg tager videre stilling til. Hvis jeg ser film der betyder noget for mig, synes jeg tit det tager et godt stykke tid, inden jeg ligesom er 'færdig med filmen' og kan starte på en ny.. det kan sagtens tage en uge i sig selv, fordi den stadig optager en.

Jeg er enig i, at det netop i nogle tilfælde kan gavne din oplevelse af filmen, at vide noget om baggrunden, men ofte synes jeg at det kan tage noget af oplevelsen, hvis man er for forberedt..
Gravatar

#47 lagoni 14 år siden

Jeg vil tro det er omkring 1-3, afhængig af om jeg er i gang med en serie. Da jeg så Battlestar Galactica var der ikke plads til mange film.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#48 Highland Park 14 år siden

AP (46) skrev:
... Hvis jeg ser film der betyder noget for mig, synes jeg tit det tager et godt stykke tid, inden jeg ligesom er 'færdig med filmen' og kan starte på en ny..

Fornuftig indstilling. Jeg er helt enig. Det tager tid at reflektere over samt fordøje oplevelsen, og det kan man ikke, hvis man straks kaster sig over endnu en film.
De største filmoplevelser ophører ikke, når filmen slutter.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#49 Skeloboy 14 år siden

#46 - Helt enig. For det meste kan jeg dog godt sluge film efter film, men og til kommer der lige en film, hvor man lige skal sunde sig lidt eller gå lidt rundt...sidste gang jeg oplevede det, var da jeg så Me And You And Everyone We Know for et par uger siden.
Gravatar

#50 filmz-jonasgr 14 år siden

Ja det kommer helt an på filmen. Jeg har det sådan, at jeg ofte læser om filmen, instruktøren, budskaber etc. efter filmen er færdig, vel at mærke hvis filmen har givet mig lyst til det. Nogle film kan være så grufulde eller på andre måder fantastisk, at jeg simpelthen får lyst til at vide mere om filmen, instruktøren og andre medvirkende etc.
Jeg kan bedst lide at gå ind til en film, med et åbent sind. Derfor er det normaltvis kun biografanmeldelser jeg læser, af den grund at det kan være rart at vide om filmen er værd at bruge penge på og så naturligvis nysgerrighed. Ellers kan jeg faktisk bedst lide at udforske apekter af filmen efter jeg har set den.

Men dermed ikke sagt at det kun er alvorlige film som kan give mig stof til eftertanke. Film som Juno, Thank You For Smoking og Little Miss Sunshine for at nævne et par stykker. Og efter nærmere eftertanke kan disse naturligvis på sin vis også betegnes som alvorlige film.

Hvor mange jeg ser om ugen har jeg ikke tal på. Det varierer.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: