• Græde? Til E.T.? Jamen, det er jo bare en dukke!
    41%
  • Jeg får kun en bitte klump i halsen.
    31%
  • Jeg har faktisk ikke fået den set endnu...
    21%
  • Jeg begynder at græde, bare jeg hører titlen!
    6%

Stemmer i alt: 596

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 cunninglinguist 12 år siden

Tror jeg skal hjem og grave hjemmevideon fra 86 frem. Var i universal studio og blev valgt til at sidde med ET på cyklen foran blue screen hvor jeg så blev sat ind i filmen flyvende over San Fernando dalen med ET :) Ahh det var tider.
Gravatar

#22 MMB 12 år siden

cunninglinguist (21) skrev:
Tror jeg skal hjem og grave hjemmevideon fra 86 frem. Var i universal studio og blev valgt til at sidde med ET på cyklen foran blue screen hvor jeg så blev sat ind i filmen flyvende over San Fernando dalen med ET :) Ahh det var tider.

Nice brugernavn!

Personligt vil jeg mene, jeg er en master debater!
Gravatar

#23 Highland Park 12 år siden

HonoDelLoce (12) skrev:
Lige i E.T. har jeg simpelthen svært ved at se, hvad man skal få klump i halsen let alone tører i øjnene over?
Jeg er dybt chokeret.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#24 The Insider 12 år siden

#23, amen.
War. War never changes.
Gravatar

#25 Batsy 12 år siden

Kan ikke rigtig huske E.T, har set den for længe længe siden. Dog skal jeg have set den, og have købt den meget snart, men der er så mange udgivelser der er kommet fra Spielberg som bare er et must lige nu, fuuu!
Af film jeg har haft fået en klump i halsen eller tårer er følgende.-

The Dark knight Rises .-
At se ens favorit helt, lige siden barndommen ofre sig og man formentlig tror han er død. Plus ikke mindst når han siger dette rørende og rammende citat til Gordon, lige inden han flyver væk med bomben "A hero can be anyone..". Så man ser flashbacket med den Otte årige Bruce, som er skræmt, chockeret og helt ned i kuldekælderen og af alle Politi mændene kommer Gordon og beroliger ham.

Letters from Iwo Jima .-
Da General Kuribayashi dræber sig selv, og den helt alene og traumatiserede soldat Saigo er helt alene, og så slut scenen hvor han ligger på båren og det fremragende score fra Soundtrack'et bryder ind Smuk scene

King Kong (2005)
Well do i have to say more? Kongs død var virkelig trist og ikke mindst Naomi Watts er fremragende i den scene.

Lord of the rings 1, 2 og 3
Gandalf the greys død, Frodos No råb og Howard shores rammende soundtrack. Boromoirs episke og triste last stand, og hans sidste ord. King Theodon overfor hans søns grav og siger til Gandalf "No parent should bury their own Child" og derefter går ud i gråd. Så er der også Thedons død, tragisk og trist død. Bernad Hill ftw! Så der også hvor Frodo og Sam sidder på stenen og ser på det varme lave og siger "its Over". Så der ikke også mindst den herlige, triste og medrivende slutning i the Grey havens

Så er der også lige den her scene fra den nye Harry potter, hvor jeg havde et Marthon med dem og den her scene rørte mig inderligt i det sidste kapitel af the Deathly Hallows. Den sad bare.
Især Oldman/Blacks der siger til harry "No we are here you see".
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#26 HonoDelLoce 12 år siden

Highland Park (23) skrev:
Jeg er dybt chokeret.

Så skal der s'gu ikke meget til ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#27 Richard Burton 12 år siden

tiany (10) skrev:
Uhh... Hachiko :'(
Jeg så den mens jeg var gravid - bad move - jeg stor tudede i over en time.

Min datter og jeg synkron tudede og hun er ellers ret så hård. Den går lige i tårekanalerne.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#28 Highland Park 12 år siden

#26: Der skal netop meget til for ikke at kunne se det rørende i den film.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#29 BN 12 år siden

'E.T.' er for mig Spielberg når han er allermest sødladen og amerikansk-tuttenuttet. (Ligesom i 'Always' og 'Hook'.)

Så nej, jeg har aldrig fældet tårer over 'E.T.'

Hvis jeg et øjeblik skal analysere mig selv, må jeg konkludere, at jeg i langt højere grad bliver rørt over film, hvor sørgelige ting underspilles, end film, der på alt for tydelig vis prøver at manipulere mine følelser.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#30 PredatorX 12 år siden

"Græde til E.T?? Det er jo bare en dukke"

42% er åbenbart retards.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: