• Græde? Til E.T.? Jamen, det er jo bare en dukke!
    41%
  • Jeg får kun en bitte klump i halsen.
    31%
  • Jeg har faktisk ikke fået den set endnu...
    21%
  • Jeg begynder at græde, bare jeg hører titlen!
    6%

Stemmer i alt: 596

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 The Insider 12 år siden

Jeg overdriver ikke, når jeg siger, at jeg ofte lytter til soundtracket i bussen og S-toget og prompte begynder at fælde tårer.
War. War never changes.
Gravatar

#2 Richard Burton 12 år siden

#1 Formentlig aldrig :) Hachiko derimod og Lassie! ;)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#3 MMB 12 år siden

The Insider (1) skrev:
Jeg overdriver ikke, når jeg siger, at jeg ofte lytter til soundtracket i bussen og S-toget og prompte begynder at fælde tårer.

Og derfor overlever du aldrig i en zombiepocalypse!

Jeg svarede: "Jeg får kun en bitte klump i halsen", men det er nu længe siden, jeg sidst har set den. :)
Gravatar

#4 The Insider 12 år siden

#3, i det mindste ville jeg være død og ikke bare en hul, omvandrende skal af et menneske!
War. War never changes.
Gravatar

#5 MMB 12 år siden

Tsk, tsk. :P
Gravatar

#6 Riqon 12 år siden

Man skal da ha' et hjerte af bly, hvis ikke slutningen giver bare antydningen af en tåre i øjet eller slår en 3-4 knuder på mavesækken. Men i nogen grad er det jo glædestårer, så det er jo til at holde ud. :'-]

Den film fra min barndom, som der er trillet flest tårer til, forbliver dog
Landet for Længe Siden, da Lillefods mor dør, og de mange øjeblikke bagefter, hvor Lillefod i ren fornægtelse tror, hun stadig er i live... Mufasas død kommer på andenpladsen. Man snakker altid om Bambis mor, men den har jeg af en eller anden grund ingen stærke minder om, at jeg har grædt til. Måske jeg var for gammel og kold, da jeg så den :P
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#7 The Insider 12 år siden

#6, amen!
War. War never changes.
Gravatar

#8 Thomsen 12 år siden

E.T. er en af de få film, der virker for mig hver gang. Jeg ved, jeg bliver manipuleret med. Og alligevel så ender jeg altid med tårer i øjenkrogen.

Jeg burde have vidst, at det aldrig ville gå med min ekskæreste, dengang jeg introducerede filmen for hende, og hun bare grinede hånligt under den. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9 The Insider 12 år siden

#8, puha, det må have gjort ondt! :-/ Sluttede det så lige efter? Jeg havde heldigvis den modsatte oplevelse med min kæreste. Vi var begge helt færdige et godt stykke tid efter slutteksterne...
War. War never changes.
Gravatar

#10 tiany 12 år siden

Ingeniosus (2) skrev:
#1 Formentlig aldrig :) Hachiko derimod og Lassie! ;)

Uhh... Hachiko :'(
Jeg så den mens jeg var gravid - bad move - jeg stor tudede i over en time.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: