-
0-2426%
-
25-4916%
-
200+16%
-
50-7412%
-
100-14910%
-
Det er ikke størrelsen det kommer an på...7%
-
75-996%
-
150-1996%
Stemmer i alt: 2724
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#191 JannikAnd 20 år siden
Sarkasme er aldrig ubegrundet... Han kan slet ikke lide mig! Snøft.
#192 filmz-female cenobite 20 år siden
Hvis du ikke gider tage din tid, og læse det jeg skriver, så er det jo helt hen i vejret.. hmm..
No tears, please. It's a waste of good suffering
#193 El vez 20 år siden
...bare ærgerligt det kun var Kadann der lurede den - sorry!
#194 filmz-female cenobite 20 år siden
Ja ja.. gas du den
No tears, please. It's a waste of good suffering
#195 JannikAnd 20 år siden
Ildelugtende mide!
Det' bare gas... Skal vi begrave stridøksen og bare sige, at jeg havde ret, hmmm?
#196 El vez 20 år siden
#197 JannikAnd 20 år siden
#198 El vez 20 år siden
#199 JannikAnd 20 år siden
Hmmm... Jeg vil give dig delvist ret. På mange af forum'erne er det intolerante personer, der skriver. F.eks. er jeg kæmpe Ringenes Herre-fan, men jeg kan ikke holde ud at være på det forum, for personerne derinde er så enkelttænkende. - De accepterer ikke andre end die hard-fans (ikke filmen. Det er et udtryk). Hvis der kommer folk udefra og giver deres begrundelse for, hvorfor de ikke kunne lide sagaen, får de bare svar som: "I refuse to communicate with morons..." Og sommetider er det 12-årige piger (jeg er ikke fordommende), der skriver: "orli bloom iz zo hoooot and im gonna mary him". Utrolig dybt. Derfor befinder jeg mig oftest på et forum, der hedder "Film General", som er et godt forum.
Nu vil jeg tage på weekend-camping med mine brødre... Kan jeg gøre det uden at blive kaldt en troll, El Vez, eller hvem der end kaldte mig det?
#200 El vez 20 år siden
Så må du ha' en god tur, du kan jo altid træde i karakter som camping-trold :)