• 0-24
    26%
  • 25-49
    16%
  • 200+
    16%
  • 50-74
    12%
  • 100-149
    10%
  • Det er ikke størrelsen det kommer an på...
    7%
  • 75-99
    6%
  • 150-199
    6%

Stemmer i alt: 2724

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#191 JannikAnd 20 år siden

# 190

Sarkasme er aldrig ubegrundet... Han kan slet ikke lide mig! Snøft.
Gravatar

#192 filmz-female cenobite 20 år siden

Great zombie jesus... ja, hvis det er hvad du har fået udaf det så er du da mere lost end umiddelbart troet :S
Hvis du ikke gider tage din tid, og læse det jeg skriver, så er det jo helt hen i vejret.. hmm..
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#193 El vez 20 år siden

Ja det var naturligvis gas..

...bare ærgerligt det kun var Kadann der lurede den - sorry!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#194 filmz-female cenobite 20 år siden

Niks?
Ja ja.. gas du den
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#195 JannikAnd 20 år siden

# 193

Ildelugtende mide!

Det' bare gas... Skal vi begrave stridøksen og bare sige, at jeg havde ret, hmmm?
Gravatar

#196 El vez 20 år siden

#195 Hehe go' humor..
Gravatar

#197 JannikAnd 20 år siden

Så vi er alle kammersjukker igen? Selv female cenobite og Le Samouraï? Der var også engang en mand og en kvinde på IMDb, der røg ud i et kæmpe verbalt slagsmål. Jeg forslog dem at lære hinanden bedre at kende og måske date... Jeg blev upopulær og tog fejl, men det er sjældent, jeg tager fejl to gange i samme sag, sååå... female cenobite + Le Samouraï??? Hmm... hvad siger I?
Gravatar

#198 El vez 20 år siden

Jeg synes diskussionerne herinde er langt mere fornuftige end dem på imdbs forum. Det er jo nærmest ligemeget hvad der bliver skrevet om derinde, så ender det med et barnligt, racistisk eller politisk slagsmål (og ofte en kombination) :/
Gravatar

#199 JannikAnd 20 år siden

# 198

Hmmm... Jeg vil give dig delvist ret. På mange af forum'erne er det intolerante personer, der skriver. F.eks. er jeg kæmpe Ringenes Herre-fan, men jeg kan ikke holde ud at være på det forum, for personerne derinde er så enkelttænkende. - De accepterer ikke andre end die hard-fans (ikke filmen. Det er et udtryk). Hvis der kommer folk udefra og giver deres begrundelse for, hvorfor de ikke kunne lide sagaen, får de bare svar som: "I refuse to communicate with morons..." Og sommetider er det 12-årige piger (jeg er ikke fordommende), der skriver: "orli bloom iz zo hoooot and im gonna mary him". Utrolig dybt. Derfor befinder jeg mig oftest på et forum, der hedder "Film General", som er et godt forum.

Nu vil jeg tage på weekend-camping med mine brødre... Kan jeg gøre det uden at blive kaldt en troll, El Vez, eller hvem der end kaldte mig det?
Gravatar

#200 El vez 20 år siden

#198 Mjae nu var din første post ikke særlig spændende, og man oplever en del af disse på boardet, hvor der netop ikke bliver fulgt op eller argumenteret for sagen. Sidenhen har du jo lagt dine argumenter frem, det ændrer jo på situationen, selvom vi ikke er enige i sagen.

Så må du ha' en god tur, du kan jo altid træde i karakter som camping-trold :)

Skriv ny kommentar: