-
0-2426%
-
25-4916%
-
200+16%
-
50-7412%
-
100-14910%
-
Det er ikke størrelsen det kommer an på...7%
-
75-996%
-
150-1996%
Stemmer i alt: 2724
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#181 filmz-Le Samouraï 20 år siden
At du har negative følelser overfor de to sidste Alien-film, er ikke ensbetydende med, at alle har det. Nogle foretrækker måske at have mulighed for at se alle filmene fortløbende. Andre vil måske endda synes, at nummer tre eller fire er den bedste film i serien (tro mig, den slags folk findes, hvor uforståeligt det end kan være). Derfor er det heller ikke særligt høfligt at gå ind og påstå, at folk bruger deres penge forkert. Du kan ikke vide, hvad andre synes om filmene.
#174 - Jeg forstår godt, hvad du skriver. Jeg er bare uenig. Men for en god ordens skyld, så vil jeg da gerne medgive, at jeg ikke kan vide, om du kender nogen, der køber ind efter de motiver, du beskriver. Derfor vil jeg også gerne medgive, at disse nogen teoretisk kan findes. Jeg er bare ikke stødt på dem.
Forstå dog også min holdning: Du fremsætter din påstand i forlængelse af Janniks kommentar om, at "mange" herinde "bør være lidt mere kræsne". Dermed antager din påstand en generel karakter, som jeg slet ikke mener, at den kan bære, og som du i hvert fald ikke har ført bevis for.
Anyway, tak for kampen.
#182 filmz-female cenobite 20 år siden
Ja, tak tak for denne gang... tror lige jeg ligger mig ned en times tid, hehe
No tears, please. It's a waste of good suffering
#183 El vez 20 år siden
Jeg gider heller ikke diskutere det samme igen, grunden til diskussionen ikke har rykket sig, er fordi du ikke har uddybet på hvilken måde du har oplevet dette fænomen, og så er det jo svært at bruge udtalelsen til noget :)
Ok lad os vende den om. Hvis du kigger på en samling og får indtryk af at en masse af filmene er "fyld" film baseret på din egen smag, hvordan kan du så vide om det reelt er det for personen, før du har spurgt vedkommende eller at dig ind i vedkommendes situation/smag/økonomi/hyldeplads etc?
#184 JannikAnd 20 år siden
Folk behøver ikke at give mig en grundlag for deres salgspolitik. Slet ikke. Jeg er ligeglad med, hvad folk vælger at bruge deres penge på. - Jeg er heller ikke Guds barn, når det gælder økonomi. Min filmsamling (som De så høfligt ønskede afsløret) vokser uge for uger (i modsætining til min bankbog), hvilket den har gjort, siden jeg købte min første DVD-film for fem-seks år siden.
Men som du selv pointerede, har alle folk "ret til at have en mening", hvilket jeg også har: Visse individer har alternativ købspolitik, men jeg er ligeglad, pta. min post (#115), som uventet har lagt op til en del debat, men er det ikke også årsagen til, vi er her?
#185 filmz-female cenobite 20 år siden
#186 filmz-Le Samouraï 20 år siden
#187 filmz-female cenobite 20 år siden
#188 El vez 20 år siden
jannikand: Nogle af jer har en skidt filmsmag, men jeg har ikke lyst til at uddybe eller argumentere herfor.
female cenobite: Ja, jeg har også hørt om nogle der engang købte nogle tilfældige film alene fordi de troede det ville give dem streetrespect™.
Le Samouraï: Dem har jeg ikke hørt om, enlighten me.
female cenobite: Niks!
El vez: Jeg køber udelukkende film for at kompensere for noget andet, men jeg prøver så vidt muligt at narre fjenden ved at købe obskure asiatiske udgivelser og en Criterion film i ny og næ.
Forbandede 10-timers vagter!! ;)
#189 JannikAnd 20 år siden
Hvad er dit problem? Hvofor er du så skide negativ og fjendligtsindet? Har du ikke fået noget i lang tid? Der var lidt fra det elegante hjørne...
#190 filmz-Kadann 20 år siden
Så så, vær lidt venlig. :P
#189 -
Jeg tror at "problemet" består i stærk sarkasme, men det kan jo være svært at gennemskue, specielt når man inkluderer sig selv i posten.