• Ja, altid - mums!
    49%
  • En gang imellem
    29%
  • Sjældent
    12%
  • Nej, aldrig
    9%

Stemmer i alt: 3079

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 David Munch 13 år siden

elwood (9) skrev:

Hvad der derimod larmer er folk med Haribo poser eller ligende, der i de stille scener prøver og tage slikket op af posen MEGET langsomt, fordi det høre vi jo nok ikke på samme måde, som hvis man var voldsom... Stille optagning af slik, larmer MERE end det andet 8-)

Det er hermed noteret! ;)

Jeg køber stort set aldrig mit slik og sodavand til de overpriser de tager. Køber det altid i diskountbutikker. Billetpriserne er sindsyge nok i forvejen..
Gravatar

#12 Bobby Singer 13 år siden

Mums!
Idjit
Gravatar

#13 Djibyman 13 år siden

Slik og Cola.....altid, popcorn aldrig, jeg tager ikke i biografen for at ødelægge den for andre med at sidde og gnaske popcorn, det er røv irreterende at høre på, specielt hvis man sidder lige ved siden af, mit slik har jeg som reelt spist inden filmen overhovedet starter for når jeg først starter kan jeg ikke stoppe, men så slipper folk også for at høre en raslende pose;-)
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.
Gravatar

#14 Bardoboy 13 år siden

Jeg plejer egentlig altid at købe en cola zero, men her i sommervarmen synes jeg det er lækkert med en af deres iskaffe.. mums.
Gravatar

#15 Wangsgaard 13 år siden

Køber næsten altid cola og slik, dog prøver jeg at trappe ned :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#16 Silver666 13 år siden

Aldrig
Gravatar

#17 Buck Rogers 13 år siden

Stemte "aldrig".

I øvrigt sjovt, at afstemningen kommer netop nu. Jeg skrev til Nordisk Film den anden dag og nævnte bl.a., at det var lidt sjovt, at deres Biozonen-kort hovedsageligt var spændende hvis man ville købe cola og popcorn - og at det da spøjst, at reklamer o.l. for biografer altid skal vise folk, der kværner slik og popcorn. Det må iflg. Nordisk Film være den eneste rigtige måde at se film på.

"The Tree of Life - har du husket din Matadormix inden filmen starter?".
"Now, what can a man do with his clothes off for twenty minutes?"
Gravatar

#18 AnniR 13 år siden

KØber for det meste altid popcorn, men intet andet
Gravatar

#19 cnr 13 år siden

Er gået væk fra det. Ender altid med at jeg skal ud midt under filmen og lette blæren, hvis jeg tager popcorn og cola.. :(
Gravatar

#20 cnr 13 år siden

Overvejer lidt voksenble

Skriv ny kommentar: