• Ja, altid - mums!
    49%
  • En gang imellem
    29%
  • Sjældent
    12%
  • Nej, aldrig
    9%

Stemmer i alt: 3079

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Lord Beef Jerky 13 år siden

#27 Hehehe... havde faktisk en periode, hvor jeg lavede en masse cola+mentos sjov da jeg blev fuld... men honestly, så spiser jeg ofte mentos, når jeg er i biografen... gerne en hel pakke.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#32 misuma 13 år siden

Slik og sodavand ja. Popkorn? Aldrig, der er en grund til at jeg kalder "nydelsen" papkorn.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#33 BN 13 år siden

Ja, altid.

Jeg køber altid frisktanket Cola Light fra automaten og en pose slik, jeg selv har blandet. Popcorn spiser jeg aldrig i biografen, og mit slik er som regel på mystisk vis forsvundet i løbet af det første kvarter af filmen. (Jeg tror, de laver huller i de poser.)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#34 soer3917 13 år siden

En pose M&M med peanuts er altid klasse :D
Gravatar

#35 Highland Park 13 år siden

Lord Beef Jerky (31) skrev:
#27 Hehehe... havde faktisk en periode, hvor jeg lavede en masse cola+mentos sjov da jeg blev fuld...

Jeg vil nødigt stå ved siden af dig på pissoiret.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#36 Slettet Bruger [2493189311] 13 år siden

Altid!

Mig og en af mine venner har en tradition med at vi altid skal have 1 L cola når man er i biffen! Og nogen gange kommer der også noget slik med.
Gravatar

#37 X&O 13 år siden

Køber altid med hjemme fra - både af sodavand og slik. Jeg gider heller ikke betale de overpriser de tager i biograferne.
Gravatar

#38 StarWarsFan11384EB 13 år siden

#17 Din kommentar fik mig til at grine XD
Gravatar

#39 StarWarsFan11384EB 13 år siden

I Gentofte Kino er popcorn ikke tilladt. Den perfekte biograf for folk der ikke gider at have popcorn eller bliver irriteret over at andre spiser det. Det sidstnævnte bliver jeg aldrig.
Gravatar

#40 the_paki_don 13 år siden

Jeg har været i biffen med folk, der ikke kan finde ud af at spise slik og chokolade ordentligt. F.eks. vælger de at åbne slikposen, MENS filmen er i gang. Gerne i en stille scene. I stedet for at gøre som mig, hvor jeg åbner min pose på vid inden filmens start, så jeg kan stikke min hånd ind og lydfrit hente slik under filmen. Har jeg en flaske sodavand, åbner jeg den altid inden, så den første høje kulsyre lyd kun forstyrrer, når den store isbjørn grynter på skærmen.

Angående det at købe i biografen... Nej, det gør jeg så lidt som muligt. Slikket er vanvittig dyrt og sodavand er netop gået op i pris. En halv liter Cola i Rema = 14 kr. Samme antal halve liter i Palads = 30 kr. Jeg køber mit slik fra Føtex om fredagen til 6,95 kr. pr. 100 gram til, når jeg skal i biffen om tirsdagen. Så har jeg typisk brugt omkring de 80 kr. på en biografoplevelse inkl. spise og drikke (Telia Tirsdag er sweet... Telia er salt).

Det, der irriterer mig ved biografen er, at vi bliver fortalt, at for at biografen skal kunne overleve, så sælger de madvarer til overpriser, da det er det eneste, de tjener penge på. Det ville så give mere mening, hvis man så tilsvarende havde billige biografbilletter, men al den reklametid foran filmene gør sgu stadigvæk intet ved, at priserne ryger ned.

Tværtimod er priserne kun gået støt opad, selv efter de lamme 2 minutters billedreklamer af en eller anden urmager eller optiker, hvor timeren kører i højre hjørne. Jeg stoler ganske enkelt ikke på biografernes økonomiske model og vil derfor støtte dem så lidt som muligt. Hvis biograferne solgte ting til et fornuftigt prisleje, så ville jeg også bruge pengene hos dem. I stedet for bruger jeg mine penge alle andre steder end hos dem. Så enten går forretningen støt nedad eller så får de skrabet nok penge fra andre biografgængere til, at de kan klare, at jeg ikke bruger mine penge hos dem. Tror desværre, at det er det andet...

Skriv ny kommentar: