-
Ja, altid - mums!49%
-
En gang imellem29%
-
Sjældent12%
-
Nej, aldrig9%
Stemmer i alt: 3079
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
Stemmer i alt: 3079
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Lord Beef Jerky 13 år siden
#32 misuma 13 år siden
#33 BN 13 år siden
Jeg køber altid frisktanket Cola Light fra automaten og en pose slik, jeg selv har blandet. Popcorn spiser jeg aldrig i biografen, og mit slik er som regel på mystisk vis forsvundet i løbet af det første kvarter af filmen. (Jeg tror, de laver huller i de poser.)
#34 soer3917 13 år siden
#35 Highland Park 13 år siden
Jeg vil nødigt stå ved siden af dig på pissoiret.
#36 Slettet Bruger [2493189311] 13 år siden
Mig og en af mine venner har en tradition med at vi altid skal have 1 L cola når man er i biffen! Og nogen gange kommer der også noget slik med.
#37 X&O 13 år siden
#38 StarWarsFan11384EB 13 år siden
#39 StarWarsFan11384EB 13 år siden
#40 the_paki_don 13 år siden
Angående det at købe i biografen... Nej, det gør jeg så lidt som muligt. Slikket er vanvittig dyrt og sodavand er netop gået op i pris. En halv liter Cola i Rema = 14 kr. Samme antal halve liter i Palads = 30 kr. Jeg køber mit slik fra Føtex om fredagen til 6,95 kr. pr. 100 gram til, når jeg skal i biffen om tirsdagen. Så har jeg typisk brugt omkring de 80 kr. på en biografoplevelse inkl. spise og drikke (Telia Tirsdag er sweet... Telia er salt).
Det, der irriterer mig ved biografen er, at vi bliver fortalt, at for at biografen skal kunne overleve, så sælger de madvarer til overpriser, da det er det eneste, de tjener penge på. Det ville så give mere mening, hvis man så tilsvarende havde billige biografbilletter, men al den reklametid foran filmene gør sgu stadigvæk intet ved, at priserne ryger ned.
Tværtimod er priserne kun gået støt opad, selv efter de lamme 2 minutters billedreklamer af en eller anden urmager eller optiker, hvor timeren kører i højre hjørne. Jeg stoler ganske enkelt ikke på biografernes økonomiske model og vil derfor støtte dem så lidt som muligt. Hvis biograferne solgte ting til et fornuftigt prisleje, så ville jeg også bruge pengene hos dem. I stedet for bruger jeg mine penge alle andre steder end hos dem. Så enten går forretningen støt nedad eller så får de skrabet nok penge fra andre biografgængere til, at de kan klare, at jeg ikke bruger mine penge hos dem. Tror desværre, at det er det andet...