• Ja, altid - mums!
    49%
  • En gang imellem
    29%
  • Sjældent
    12%
  • Nej, aldrig
    9%

Stemmer i alt: 3079

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Bony 13 år siden

Jeg har altid købt popcorn, slik og drikkevarer i biografens egen kiosk inden filmens start, men her i sidste uge gjorde jeg en undtagelse og havde købt slik et andet sted inden, da jeg tilfældigvis gik forbi en slikbutik på vejen til biografen og havde noget tid der skulle fyres af, da jeg ventede på et par venner. Det resulterede så også i, at ekspedienten så på min slikpose og højlydt kom med et fnys og kommentaren "Er det der dit eget slik?" hvorved jeg selvfølgelig svarede, "Ja" og fik følgende kommentar smidt i hovedet, til trods for, at jeg lige havde betalt fucking 80 kroner for deres kolde popcorn og fesne cola; "Husk lige dit EGET slik også" hvor han tydeligt himlede af mig da han sagde det. Jeg tænkte bare, sikke da en jubelidiot. Jeg kunne til en grad forstå det, hvis jeg havde medbragt en bærepose med hjemmelavede popcorn, en halvanden liter cola fra Netto og et halvt kilo bland-selv-slik fra slikbutikken, der i øvrigt ligger to minutters gang derfra! Men når jeg i forvejen betaler næsten det samme som billettens pris i deres biks, så fatter jeg minus af den klaphat.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#42 mr gaijin 13 år siden

Nope. Aldrig. Det vil sige, jeg køber en kop kaffe, hvis biografen har en god tilhørende cafe som i Grand eller andre steder. Men sukker- og snackhelvedet er ikke mig.

Hvornår kommer en rigtig biograf for voksne med special-øl, gode vine og tapas i foyeren? Det ville være lækkert.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#43 JannikAnd 13 år siden

mr gaijin (42) skrev:

Hvornår kommer en rigtig biograf for voksne med special-øl, gode vine og tapas i foyeren? Det ville være lækkert.
Vester Vov Vov?
Gravatar

#44 Muldgraver 13 år siden

Yes, dejlig biograf.

I øvrigt: Mine snack-indkøb afhænger af filmen. Film jeg forventer mig noget af, køber jeg ikke snask til.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#45 Wangsgaard 13 år siden

mr gaijin (42) skrev:
Nope. Aldrig. Det vil sige, jeg køber en kop kaffe, hvis biografen har en god tilhørende cafe som i Grand eller andre steder. Men sukker- og snackhelvedet er ikke mig.

Det ville være lækkert!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#46 mr gaijin 13 år siden

#43 Det er rigtigt! De har gode øl og vine i cafeen. Jeg havde helt glemt gode gamle Vov Vov. Så vidt jeg husker har de dog ikke så meget mad. Men måske er det ikke en god ide med alt for meget mad i selve biografsalen. Så udvikler det til dette:

Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#47 the_paki_don 13 år siden

Hahaha, fedt klip!

Gad godt og se en 2011 version af karakteren og se, hvilke andre ting han fandt irriterende! Så ville åbningssekvensen nok vare lidt længere...
Gravatar

#48 Highland Park 13 år siden

mr gaijin (46) skrev:
klip, Kôji Yakusho er så pokkers intens en skuespiller. Hans udtryk ved 1:54 er guld værd.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#49 OxxY 13 år siden

Jeg køber en gang imellem lidt bland selv slik, det sker jo man bliver fristet. Drikkevarer tager jeg med hjemmefra hvis jeg føler jeg har behov. Ikke fordi jeg er for nærig til biografens, men fordi deres blandingsmaskiner oftest er så pisse ringe at skidtet smager usandsynligt fælt... En sjælden gang imellem har jeg også taget en bajer med, en kold rød tuborg gør sku underværker under en sommerfilm :)
Gravatar

#50 Riqon 13 år siden

Chili nachos med salsa, og så har jeg altid ekstra hvidløg med hjemmefra.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: