• Ja, altid - mums!
    49%
  • En gang imellem
    29%
  • Sjældent
    12%
  • Nej, aldrig
    9%

Stemmer i alt: 3079

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Lord Beef Jerky 13 år siden

Sjældent... herhjemme plejer jeg at købe noget at drikke, men på filmfestivaler render jeg fra film til film i dagesvis, og køber udelukkende drikkevarer fra supermarkeder og lignende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#22 MMB 13 år siden

Popcorn er sick overvurderet og får en til at blive sindssygt tørstig, så det gider jeg ikke have.

Drikker du en halv liter cola, så skal du bare pisse, og det gider jeg ikke midt under filmen. :P

Slik køber jeg af og til, alt efter hvornår på dagen jeg er i biografen, og alt efter om jeg lige har spist.
Gravatar

#23 Lord Beef Jerky 13 år siden

#22 Min blære kan rumme over en liter cola under en forestilling! Jeg bør komme i Guinness Rekordbog!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#24 cnr 13 år siden

Stay clear - He's gonna blowwwwwwww! ;)
Gravatar

#25 MMB 13 år siden

Lord Beef Jerky (23) skrev:
#22 Min blære kan rumme over en liter cola under en forestilling! Jeg bør komme i Guinness Rekordbog!

Håber jeg også min kan. :P Det er dog ikke altid, jeg får tømt blæren inden en forestilling...
Gravatar

#26 Skeloboy 13 år siden

Nej, aldrig, og jeg forstår ikke konceptet...tager dog en ½ l vand med altid.

Men hvorfor skal man have slik, popcorn og cola, når man er i biffen? Det larmer, popcorn stinker, det roder osv...
Gravatar

#27 Highland Park 13 år siden

Lord Beef Jerky (23) skrev:
Har du prøvet at spise mentos til?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#28 Collateral 13 år siden

Jeg gør det ikke hver gang, men jeg køber da ofte både popcorn og sodavand, og selv når jeg ikke gør det finder jeg det nu ikke generende at andre gør det. Lys, larm og folk der render 84 gange indenfor den første halve time af en film, er i mine øjne langt mere generende.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#29 MOVIE1000 13 år siden

#10 Jep :) Jeg tager slikket i en bøtte så det ikke larmer, og det er mere behageligt at side med.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#30 Hr. Nielsen 13 år siden

Som regel en cola, men ikke andet. Det er vildt irriterende med alle de popkorn og raslende poser som ødelægger en filmoplevelse. Overvejen hver gang jeg sidder der om jeg ikke burde nøjes med at se film i hjemmebiografen. Folk snakker, tjekker mobil, rasler med slikposer og smasker, roder i deres skide ildelugtende brændte majs osv osv.
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: