• Nej, køber kun på dvd
    53%
  • Ja, nogle gange
    22%
  • Ja, køber udelukkende på Blu-ray
    15%
  • Jeg køber hverken film på Blu-ray eller dvd
    10%

Stemmer i alt: 1349

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Norrah 15 år siden

Prøver at holde mit til Blu-ray...
Men der kommer enkelte gange en DVD med hvis den er billig

Sidste gang var det charlie willsons war og alien 2 på DVD
Gravatar

#2 Bobby Singer 15 år siden

Jeg køber stadig flest dvd'er, af den simple grund at de er billigere end BD og så tjener jeg heller ikke det helt vilde, så det bliver kun til Blu-ray film engang i mellem.

Men skal snart til at have solgt nogle af mine dvd film, da der er en del, jeg ikke behøves mere, efterhånden som de bliver skftet ud med Blu-ray.
Idjit
Gravatar

#3 kasper0204 15 år siden

Nej, jeg køber ikke Blu-ray film - jeg vinder dem 8-)
Gravatar

#4 jona 15 år siden

Jeg køber ikke Blu Ray. Har ikke en Blu Ray-afspiller eller et hd-tv. Holder mig til dvd
Gravatar

#5 Åkepool 15 år siden

Ja, nogle gange.

Har lige fået blu-ray afspiller, så lige nu er det kun nogle gange, men det bliver nok hurtigt flere og flere.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6 filmz-Is 15 år siden

Jeg har lige købt en ps3, så jeg vil meget gerne købe film i fantastisk kvalitet. Synes bare de er får dyre, og dvd-film falder jo også meget hurtigere i pris. I den nærmeste fremtid vil jeg gerne investere i Blu-Ray film. Jeg vil meget gerne se LOTR-trilogien på Blu-Ray. Det kan simpelthen kun blive fantastisk. :)
Gravatar

#7 dolphinfriendly 15 år siden

Jeg køber udelukkende BD film, ser slet ingen grund til at købe på DVD længere.

Gravatar

#8 gi-jones 15 år siden

Køber fortrinsvis BD, men jeg er en stor fan af impulskøb i Blockbuster eller Stereo Studie og dér er de ikke helt til at betale sig fra endnu. Det kommer dog forhåbentligt til at ændre sig snart.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 Antlion 15 år siden

Ja, nogle gange.

- Der stadig utallige titler, som ikke findes på BD, og som højest sandsynligt heller aldrig vil blive udgivet.

- Prisen. 100 kr. er ikke særligt dyrt, men hvis kvaliteten ikke er markant forbederet, så vil jeg alligevel ikke give det.

- Jeg vil hellere have en lækker Criterion (eller lign.) udgivelse liggende, end en kedelig blå BD.
Gravatar

#10 The Insider 15 år siden

Jeg har ikke købt mere end en håndfuld dvd'er de sidste par år - kun de ting, som der ikke er udsigt til at få på BD.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: