• Nej, køber kun på dvd
    53%
  • Ja, nogle gange
    22%
  • Ja, køber udelukkende på Blu-ray
    15%
  • Jeg køber hverken film på Blu-ray eller dvd
    10%

Stemmer i alt: 1349

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 kasperfmn 15 år siden

BD gå hjem ;-)

Har absolut ingen interesse i alt det HD fis, og det får mig heller ikke vildt op at køre at diverse film er blevet mere klare, bedre opløsning osv. Har ikke engang et tv, så whatever, DVD er hvad jeg holder mig til og har ingen planer om at skifte dem ud med BD :-)
Gravatar

#22 El vez 15 år siden

Duuude, you're being very un-dude!

Kasper F. Nielsen (21) skrev:
Har ikke engang et tv, så whatever

Hvordan ser du så dvd? ;)

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#23 MOVIE1000 15 år siden

#22 pc?

når jeg får en Blue ray afspiller køber jeg kun BD men lige nu er det dvd og jeg skal nok lige have anskaffet mig et fladskærms tv først tror at der vil gå 1-2 år måske er jeg hældig til jul at få en

SPØRGSMÅL:::::??????????????
Jeg har en Sony dvd afspiller (soround anlæg til) så hvis jeg køber en Blue Ray afspiller fra Sony kan jeg så godt slutte den til mit Soround anlæg?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#24 Ericmase 15 år siden

Køber kun DVD pga. jeg ingen BD-spiller eller PS3 har. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#25 izi 15 år siden

Køber og har kun købt film på BD der er værd at se i HD, som f.eks. The Dark Knight og Planet Earth, da oplevelsen er noget HEEEELT (!!) andet.

Men køber da stadig DVD'er - købte eksempelvis Droppe Af Sarah Marshall i går til 29 kr i Blockbuster... HD eller SD, den film er stadig røvgrineren!
Alright, so you're nonchalant. Quit rubbing our noses in it! - Dr. Zoidberg
Gravatar

#26 MOVIE1000 15 år siden

#25 ikke for alle
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#27 mvejen 15 år siden

Køber BD'ere som førsteprioritet, er det dog film som jeg vil have, som der ikke er udsigt til at blive udgivet på BD indenfor de første mange år, så bestiller jeg dem på DVD.
Gravatar

#28 Norrah 15 år siden

#26 du har ret... er sikker på at folk der aldrig har haft en kæreste ikke morer sig da de ikke kan følge med i den.

*snap.... uhhhh burn.
Gravatar

#29 Atheos 15 år siden

VHS 4 life !
Trees… I take care of them… I’m a tree wizard… six dollars and forty-eight cents
Gravatar

#30 filmz-Bruce 15 år siden

Køber 90% BD'ere. Vil fortsætte med at købe dvd'ere fremover, bl.a. klassiske film noirs og andre, som aldrig får den restaurering der skal til for at få fuld udnyttelse af HD formatet. Men nydelsen er bare så meget større i HD. Selv DVDBeavers Tooze er krøbet til korset og synes filmoplevelsen bliver bedre i det nye format, hvilket han havde forsvoret.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: