-
Uden situationsfornemmelse27%
-
Et fjols26%
-
En underholdende provokatør17%
-
Overvurderet16%
-
Danmarks bedste instruktør8%
-
En misforstået kunstner7%
Stemmer i alt: 3405
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 duuk74 13 år siden
Er da sikker på han har situationsfornemmelse..han skider bare på den.
#12 Muldgraver 13 år siden
Nåja, og så giver han folk mulighed for selvfed forargelse over hans fjollede udtalelser, det dumme svin. Fuck. Ligesom han tvinger mig til at være selvfedt forarget over de selvfedt forargede, aaarrrgggh, svin. !
#13 Fellaheen 13 år siden
"tubens gemmer" ... smukt
#14 Høegh 13 år siden
#15 Muldgraver 13 år siden
Tjah, jeg har fået udgivet blot en bitte og middelmådigt samlinget omgang digte (af varierende kvalitet (men som jeg dog godt selv kan lide (og da har fået en pæn lektørudtalelse))), og har sågar selv måttet stå for finansieringen, så at kalde mig forfatter er ikke så lidt imødekommende :) Men ikke desto mindre, tak for ordene.
#16 Dorza 13 år siden
Det er ikke så meget det, at von Trier roser æstetiske/kunstneriske evner og inspirationskilder fra den kant. Det er mere måden han gør det på; nemlig ved at sige, at han forstår Hitler, at han selv er nazi, at jøderne er irriterende, at han beundrer Albert Speer o.s.v. Von Trier burde have skåret ud i pap, at det ikke var som mennesker han forstod eller beundrede disse navngivne nazi-folk, men blot som kunstnere eller arkitekter.
Von Trier fremstod vag, usammenhængende og famlende i sin måde at udtrykke sig på, og det udmøntede sig i den rene pinlighed.
#17 Bruce 13 år siden
Ingen kunne eller burde ikke være i tvivl om, at Trier ikke mente det han sagde. Og var man det, så sagde han endda undskyld og så burde den sag være ude af verden. Cannes har kendt Trier siden 1984. Der må have været pres på dem udefra. Andet kan ikke forklare deres idiotiske overreaktion!
#18 Highland Park 13 år siden
Min favorit blandt dine beskrivelser er den med tandpastatuben. Trier dissekerede jo også en af slagsen på allermest brutale Josef Mengele-vis i "Epidemic" for at finde ud af, hvorledes den formåede at holde farverne adskilt.
Og hold så op med at støjpisse midt i tønden!
#19 Muldgraver 13 år siden
Ok, jeg er færdig, nu
Næch, Eder og forbandelser, nogen burde gøre noget. Her er jo bare larm og tumult og kævl omkring én, og det alt imens man prøver at nyde verden er af lave og langt om længe går under... nogen burde virkelig gøre noget.
Næh, der var lige et skvæt til.
#20 chronaden 13 år siden
Aka, han skal spænde hjelmen og lade hans film tale for ham selv istedet for den idiotiske opførsel..