• "Eternal Sunshine of the Spotless Mind"
    26%
  • "Passion of the Christ"
    20%
  • Anden Film
    15%
  • "Collateral"
    15%
  • "Sky Captain and the World of Tomorrow"
    6%
  • "Phantom of the Opera"
    5%
  • "Alexander"
    5%
  • "The Machinist"
    3%
  • "The Polar Express"
    2%
  • "De fem benspænd"
    2%

Stemmer i alt: 2599

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-ataris 19 år siden

#10 - Shhh, ikke afsløre noget :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#12 e-male 19 år siden

eternal sunshine all the way.
Jeg synes the aviator er alt for mainstrem til at blive nomineret til så mange oscars, og mon ikke den alligevel ender med at vinde oscar for bedste film, instruktør og kvindelig birolle.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#13 filmz-Asta 19 år siden

Jeg satte mit kryds ved The Passion Of The Crist...personligt mener jeg at det er en helt fantastisk film.
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#14 putandtake 19 år siden

"Mest oversete Oscar-kandidat" - i det hele taget eller som bedste film?

"Garden State" og "Fahrenheit 9/11" havde fx nok fortjent en eller anden form for anderkendelse, men nok ikke lige ovennævnte kategori.
Gravatar

#15 chandler75 19 år siden

# 14 I det hele taget...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#16 coolflash 19 år siden

Jeg ligger åbenbart i den niche som var voldsomt imponeret over Alexander. Æstetisk, modig (!!) og helstøbt. Den film har godt nok delt vandene. Jeg havde ikke forventet en Gladiator-klon (som mange åbenbart havde). Men mere et decideret drama. Så jeg var rustet til dens tempo - og fandt Stones værk herligt.

The Passion er også blevet overset imo. Fantastisk film, der virkelig gik ind under huden!

Dog endte min stemme på Eternal Sunshine. Hvorfor? Fordi den er så forbandet unik, original, smuk og dejlig... =)
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#17 Collateral 19 år siden

#16: Jeg kunne ikke lide Alexander, synes den var svær at følge med i... Kunne dog godt lide skuespillet i den..
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#18 filmz-vassago 19 år siden

Collateral, der mildt sagt bare var så fandens lækker - både hvad handling, instruktion, skuespil og teknik angår.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#19 inflector 19 år siden

#14 ja Garden State er sq en lille perle, glæder mig til at se hvad Zach Braff finder på næste gang :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#20 filmz-dr. hoax 19 år siden

Min stemme gik også til The Passion... Jeg synes det er en genial film!
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax

Skriv ny kommentar: