• "Eternal Sunshine of the Spotless Mind"
    26%
  • "Passion of the Christ"
    20%
  • Anden Film
    15%
  • "Collateral"
    15%
  • "Sky Captain and the World of Tomorrow"
    6%
  • "Phantom of the Opera"
    5%
  • "Alexander"
    5%
  • "The Machinist"
    3%
  • "The Polar Express"
    2%
  • "De fem benspænd"
    2%

Stemmer i alt: 2599

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Martindan 19 år siden

The Passion... helt klart.. synes den burde have været nomineret i bedste mandlige skuespiller, og bedste film..
En af de stærkeste filmoplevelser jeg til dato har haft.....
for cryin' out loud......
Gravatar

#22 pulse83 19 år siden

The Passion. For mig var det en filmoplevelse ud over alle grænser, men er dog ikke overrasket over at den blev forbigået.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#23 filmz-Glory 19 år siden

Slutter mig til Passion of the Christ - den var en af de største filmoplevelser, jeg har haft. Og samtidigt en af de få film, hvor jeg overhoved ikke tog øjnene væk fra lærredet - end ikke et kort sek., og hvor jeg sad tavs under hele filmen og efter filmen. Stor stor film, der burde være nomineret i adskillelige kategorier.
"Jeg skælver for mit land, når jeg tænker på, at Gud er retfærdig."
Thomas Jefferson
Gravatar

#24 Norrah 19 år siden

#22-23 var lidt skuffet over PAssion of the Christ, men det skyldtes nok at jeg tror jeg kender handlingen men ved ikke helt hvor det nu er jeg har hørt den før, men håbede til det sidste at john clese kom løbende med en selvmords patrulje og overraskede mig.... (ej, har ikke set den i nu men vil gerne)

Eternal Sunshine of a spotless mind er også mit bud på mest oversete den er fantastisk flot, og så syntes jeg at Jim Carrey gør det godt.

Mest oversete film til dags dato er i mine øjne Boondock Saints, den har jeg "Over"set rigtig rigtig mange gange...
Gravatar

#25 filmz-dr. hoax 19 år siden

#24 Gør dig selv den tjeneste at få den set, det er en rigtig fed film, dog en anelse barsk...! Jeg tror det er en af de film man enten bare vil elske eller hade, men helt sikkert en film der SKAL ses!
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Gravatar

#26 filmz-Daedalos 19 år siden

Eternal sunshine of a spotless mind her... jeg har ikke set the machinist.. men jeg hører godt om den.

#27 Corgan 19 år siden

#26:

Så er der kun én ting at sige til det: Se den! :-)
Gravatar

#28 filmz-Solevad 19 år siden

har kill bill vundet oscars? hvis ikk er de da nogle af de aller mest oversete...
"He who forgets will be destined to remember"
Gravatar

#29 filmz-Glory 19 år siden

#24 Ha-ha funny :o) Giver dig ret i, at Boondock Saints er en alt for fed film - men Oscar-materiale er den ikke ligefrem...
"Jeg skælver for mit land, når jeg tænker på, at Gud er retfærdig."
Thomas Jefferson
Gravatar

#30 filmz-Ronin 19 år siden

#10 - forudsigeligt er vel ikke så underligt - de fleste kender handlingen i bibelen og hvad der sker med ham, så jeg kan ikke se hvordan det skulle kunne overraske en som "forudsigelig".

Stemte også Passion of the Christ - tror den skred i svinget fordi den er for barsk for de gamle pampere der står for udvælgelsen!

Skriv ny kommentar: