-
"Eternal Sunshine of the Spotless Mind"26%
-
"Passion of the Christ"20%
-
Anden Film15%
-
"Collateral"15%
-
"Sky Captain and the World of Tomorrow"6%
-
"Phantom of the Opera"5%
-
"Alexander"5%
-
"The Machinist"3%
-
"The Polar Express"2%
-
"De fem benspænd"2%
Stemmer i alt: 2599
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 stoffer 19 år siden
#32 Herrguth 19 år siden
Jeg kan se at mange synes at Passion of the Christ er forbigået. Der er jeg uenig.
Jeg synes filmen var kedelig og ligegyldig. Aldrig har jeg siddet i en biograf og ventet på at filmen bare sluttede (Jo, måske da jeg så Van Helsing :)). Kun én ting kunne jeg lide ved filmen, og det var Jim Caviezel. Han spillede rigtig godt, og er måske lidt forbigået ved Oscar. Men ellers så synes jeg at filmen var spild af tid og intetsigende. Tomme kalorier...
Det er selvfølgelig bare min mening. Men den tæller vel også... (lidt) ;)
#33 filmz-ataris 19 år siden
#34 19 år siden
#35 Martindan 19 år siden
Kender ikke lige til nomineringerne, men er Phantom ikke nomineret i de her "mindre" kategorier, som scenografi, og de visuelle ting, samt musik?
Men bedste film eller skuespiller synes jeg nu ikke den fortjener... (ihvertfald ikke når man tænker på hvad den modsat har været oppe imod)
Savner dog en nominering til David Carridane for Kill Bill...
#36 dolphinfriendly 19 år siden
Hvis nu "The Machinist" var blevet set af flere, tror jeg også den var rendt med sejren...plus Christian Bale som bedste skuespiller.
"Collateral" synes jeg personligt er en af Michael Mann's bedste film til dato (på den anden side, har manden lavet noget dårligt?!), hvilket ikke siger så lidt. Så den bør også ha' været blandt bedste film.
"Eternal Sunshine of a Spotless Mind" er også helt genial...efter min mening en milepæl og den mest vellykkede Kaufmann film - selv foran "Being John Malkovich"!
De andre mener jeg ikke bør komme i betragtning som bedste film...især ikke "Passion" og "Phantom". Dog synes jeg Jim drengen gør det ok som Jesus og "Phantom" er flot visuelt...men ligesom ikke på samme niveau som de tre nævnte.
#37 The Duck 19 år siden
#38 Collateral 19 år siden
#39 Martindan 19 år siden
#40 ks 19 år siden