-
"The Ring" (original version)19%
-
"The Ring" (US version)19%
-
"The Shining"14%
-
"The Exorcist"13%
-
"The Blair Witch Project"10%
-
"The Sixth Sense"9%
-
"The Others"6%
-
"28 Days Later"3%
-
"Midsommer"3%
-
"Rosemary's Baby"3%
Stemmer i alt: 1010
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#61 NOWhere 21 år siden
1.The Ring (US version)synes den var mere uhyggelig end den Japanske, men den diskussion behøver vi vel ikke ta' igen, vel guys?
2.The Others, puha en nat derefter!
3.The Sixth Sense, men den var også sjov og sød, så...
#62 filmz-Mira 21 år siden
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#63 filmz-Glory 21 år siden
Thomas Jefferson
#64 filmz-pvc 21 år siden
blairwitch synes jeg var uhyggelig hele vejen igennem enormt positivt overrasket da jeg endelig fik lagt fordommende til side og så den.
har ikke set the ring
#65 coolflash 21 år siden
Nogle gange ville jeg ønske, at jeg havde et sind som et uhærdet lille barn igen. Der skal efterhånden mere og mere til for at gysere virkelig sætter sig. Meeeen, det hænder dog at en film røre ved mine indre vande...
#66 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg har set Dark Side of the Moon.. Det er godt nok MANGE år siden, men jeg husker den som en ganske underholdende film.
#67 coolflash 21 år siden
Ok!? Der kan man bare se :) Kan du huske den der stemme og de øjne besætningen fik ligepludselig? Det var det som fik mig til at gå i koma.
#68 filmz-Mira 21 år siden
tror den værste var da jeg så haunting i bio-ikke at den er synderlig uhygelig men der med ruden hvor den pludselig kommer indad og så sammen med lyden i bio og det rette filmhumør-yahoo halvdelen af bio skreg og lettede i stolene hehe-det var så fedt..
dark side of the moon-*børnefilm* eller noget man burde se?
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#69 filmz-Kadann 21 år siden
Det kan jeg faktisk ikke engang huske.. Men, det er også en del år siden jeg sidste så den.
#70 El vez 21 år siden