• "The Ring" (original version)
    19%
  • "The Ring" (US version)
    19%
  • "The Shining"
    14%
  • "The Exorcist"
    13%
  • "The Blair Witch Project"
    10%
  • "The Sixth Sense"
    9%
  • "The Others"
    6%
  • "28 Days Later"
    3%
  • "Midsommer"
    3%
  • "Rosemary's Baby"
    3%

Stemmer i alt: 1010

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

Der kom sgu en ny poll! Har sagt The Shining idet jeg enten ikke kunne lide eller ikke har set de andre muligheder..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#2 filmz-vassago 21 år siden

Synes faktisk at Blair Witch 2 var mere spooky end den første. Men "The Others" har virkelig nogle scary scener.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

Hov! Glemte The Others: Virkelig fed film, bare ikke særlig uhyggelig. Den bedste scene er lavet lidt bedre i Scary Movie 3, hvis ikke Jackson får flået den i stykker, Freddie style..

Fipper, where?
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#4 filmz-Erroneus 21 år siden

Jeg fik sq nogle vilde choks til Signs, men nok fordi de gode lydeffekter i en bio, syntes sq den var spoopoky :)
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#5 SpielbergFreak 21 år siden

Har stemt på The Shining, jeg blev overrasket da jeg så den første gang, da jeg havde vendtet det ene chok efter det andet, men den var ikke så slem igen, MEN derimod Nicholsons forandring er noget af det mest uhyggelige jeg har set. Han er så flink i starten og måden han langsomt bliver fuldstændig sindsyg på og jagter sin søn ude i labyrinten, ekstra scary!

Jeg er ikke meget til gysere, for at være ærlig tør jeg sgu ikke se dem. Jeg synes Sixth Sense var scary, og den er jo ikke så slem siger andre. Jeg får sgu mareridt :-(
Jeg lever mig så meget ind i det at jeg er ved at skide i bukserne, og når man kan få folk til det, så er man sgu god til at lave film.

Jeg ville gerne have haft What Lies Beneath (Bag Facaden) som mulighed, så havde jeg sgu valgt den, meget uhyggelig film.
Gravatar

#6 Spanner 21 år siden

The Ring. Hands down.

Synes nu også at Dark Water kunne have været på listen, men sådan er livet så hårdt.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#7 filmz-Mira 21 år siden

Erron-hehe Signs giver gode chock-helt enig;)
Men svært at definere uhyggelig-er det shock? snigende uhygge? klamme ting?

Den jeg syntes er mest uhyggelig er Event Horizon...især det med drengen advr...

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#8 MadMartigan 21 år siden

The Ring US Version (har ikke lige set den japanske...)
I'm your huckleberry...
Gravatar

#9 filmz-Wacker 21 år siden

Har sgu ikke set dem, da jeg har meget sarte never...
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#10 Corgan 21 år siden

#7:
Ja, Event Horizon er rigtig nok spooky. En rigtig god sci-fi-horror-movie.

#6:
Dark Water var (IMO) en god, men ikke så scary gyser. Den havde nogle gode scener til sidst i filmen (især hvor hun kravler op af vandbeholderen!), men ellers var der ikke så meget uhyggeligt ved den.
Glæder mig dog til at se The Eye og Audition.

For 10-15 år siden, så jeg filmen Cujo. Den var på det tidpunkt så scary, at jeg efterfølgende fik mareridt! Jeg var ikke så gammel dengang og jeg har ikke set den siden, så jeg ved ikke om den stadig vil have den samme virkning på mig.
Dengang så jeg også The Fly, og jeg husker at jeg lå temmelig søvnløs over den. Har heller ikke set den siden.

Men i denne poll har jeg stemt på The Sixth Sense.

Skriv ny kommentar: