-
Jeg venter, til formatkrigen er overstået46%
-
Jeg holder mig til dvd20%
-
Jeg overvejer at købe noget HD-udstyr inden for nærmeste fremtid16%
-
Jeg ejer allerede en HD-DVD/Blu-ray afspiller14%
-
Hvad er HD for noget?4%
Stemmer i alt: 1091
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 filmz-Bruce 17 år siden
#22 Bony 17 år siden
Dét at jeg lærer at leve på en SU, kommer mig forhåbentligt til gode når jeg er færdig med skolen. Så kommer det jo til at føles som om at jeg pludselig har 'rigtig' mange penge til rådighed. :)
#23 filmz-Bruce 17 år siden
#24 BN 17 år siden
Tjah, jeg må indrømme, at jeg hidtil slet ikke har sat mig ind i disse nye formater, men jeg blev da lidt klogere på det, efter at have set kadann's indlæg og dit indlæg. Så tak for info. :-)
Meget fint at HD DVD kan afspille almindelig DVD, og da jeg kan se på diverse filmanmeldelser, at lyd og billede på de nye HD-skiver er helt i top, kan man jo overveje det lidt.
P.S. Håber, din krampe går over. ;-)
#25 filmz-Is 17 år siden
#26 filmz-grev_michal 17 år siden
#27 filmz-Kadann 17 år siden
Det er ikke kun HD DVD afspillerne der kan afspille DVD, det er begge typer, bortset fra enkelte førstegenerations Blu-ray-afspillere.
Begge mine afspillere til HD-formaterne, er langt bedre til DVD, end min DVD-afspiller.
Edit: og efter sigende, skulle Samsungs nye combo-afspiller, også være en kick-ass afspiller til DVD, så man kan samle alle tre formater i én og samme afspiller, uden at skulle gå på kompromis med kvaliteten.
#28 thomasegebaek 17 år siden
#29 mvejen 17 år siden
#30 BN 17 år siden
Aha. Interessant. ... Så er det man begynder at overveje at købe en HD-afspiller, men de er vist stadig ret dyre, er de ikke? Det mindes jeg at have læst i en anden tråd, hvor bl.a. bruce talte om sin anskaffelse af en afspiller.