• "Gladiator"
    59%
  • "A Beautiful Mind"
    16%
  • "L.A. Confidential"
    12%
  • "The Insider"
    6%
  • "Master and Commander"
    4%
  • "Cinderella Man"
    2%
  • Anden film
    2%
  • "The Crossing"
    0%

Stemmer i alt: 1455

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Bruce 18 år siden

L.A. Confidential. Vidunderlig film! Jeg kan nu også vældig godt li' The Insider og Master and Commander. Hvor blev Virtuosity af? ;) Og ja, Romper Stomper!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12 NightHawk 18 år siden

Stemte på "The Insider", fordi han spiller formidabelt i den film. Det barske image er helt væk her, til fordel for en nedtonet, desperat og realistisk præstation. Man tror på ham og føler med ham igennem hele filmen. Jeg undrer mig stadigvæk når jeg tænker på, at han fik en Oscar for "Gladiator", som mere er en visuel film end skuespillerfilm og ikke en for "The Insider", som virkelig viser at Crowe er mere end bare en handsome leadig man.

På 2. pladsen kommer "L.A. Confidencial" og på 3. pladsen "Master And Commander". Top underholdning!

# 11 -

"Tak", Bruce fordi du bragte "Virtuosity" på banen. Nu dukker de nervøse trækninger og krampeanfald frem igen, når jeg tænker på Crowe's grelle og absurde overspil. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#13 Yoda 18 år siden

Jeg er stærkt bange for, at "Gladiator" stikker af med sejren.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#14 filmz-Bruce 18 år siden

#13 Så kan vi glæde os over at "L.A" er på vej i en SE udgave :)
Gravatar

#15 filt 18 år siden

Det blev "L.A. Confidential".
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#16 NightHawk 18 år siden

# 14 -

Lyder fedt! Hvornår udkommer den og ved du om det evt. blir med et kommentarspor, denne gang ? Det savnede jeg meget, på den gamle version.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#17 Yoda 18 år siden

Lyder lækkert :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#18 filmz-Bruce 18 år siden

Kan kun henvise til denne tråd fra 8. maj sidste år. Warner Homevideo sagde i en af deres "Warner Talks":

On the hush-hush and the QT,LA CONFIDENTIAL SE is in 'da works.

Fandt lidt mere:

LA Confidential 2-Disc SE in 2007
Gravatar

#19 Kram 18 år siden

Han er fantastisk i stort set alle hans film, men præstationen som 'Maximus Decimus Meridius' i 'Gladiator' er klart hans bedste.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#20 filmz-jonasgr 18 år siden

Stemte Gladiator. Men de nævnte film er alle rigtig gode. Det viser vel også lidt om Crowe's alsidighed, at det er vidt forskellige film han har medvirket i.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: