-
"Gladiator"59%
-
"A Beautiful Mind"16%
-
"L.A. Confidential"12%
-
"The Insider"6%
-
"Master and Commander"4%
-
"Cinderella Man"2%
-
Anden film2%
-
"The Crossing"0%
Stemmer i alt: 1455
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 filmz-Emilio 18 år siden
"Filmen ville have haft godt af mere intrigespil, politik, Rom og karakterudvikling af senatorer og en større udnyttelse af David Jacobi. Men det bliver bare subplots, som hurtigt passerer forbi."
Du glemmer at nævne intrigespillet mellem søster og broder, som efter min mening er helt fantastisk, samt broderens kamp med hans dominerende fader -
med hensyn til karakter udvikling synes jeg også du skyder helt forbi målet, kig på phonixs udvikling, en helt superb præstation, som er en oscar værdig.
Disse såkaldte "subplots" du nævner i høj karakter undrer mig derfor, da filmen netop er i besiddelse af interessante historier som alle bidrager til at fuldfører en fantastisk historie.
I min verden er det stadig kriminelt at definerer "Gladiator" som "en fin action-film og intet andet.."
#42 SpielbergFreak 18 år siden
Der er rigtig mange gode film imellem mulighederne. Jeg stod imellem L.A Confidential og Insider.
Det blev Insider.
#43 dome 18 år siden
#44 filmz-Daedalos 18 år siden
anyway back to the topic.. jeg stemte a beautiful mind.. forfulgt af L.A confidential. 2 rigtig gode film :)
How much does life weigh?
#45 filmz-morpheus75 18 år siden
#46 Yoda 18 år siden
#47 dyg 18 år siden
#48 Yoda 18 år siden
Ja, man har desværre en tendens til at glemme de store klassikere, når talen falder på episke film. "Cleopatra", "Ben-Hur", "Spartacus" og endog "The Fall of the Roman Empire" kommer i min bog alle før "Gladiator" såvel som "Braveheart".
"Troy" skal vi slet ikke begynde at tale om, vel? ;-)
#49 keitel 18 år siden
#50 tiny 18 år siden
Jeg er helt enig. Som film er L.A. Confidential klart den bedste film. Men jeg stemte The Insider baseret på han skuespil i filmen. Det er indtil videre hans glansrolle, med rollen som John Nash som nr. 2.