• Tjo, den skal da ses
    42%
  • Ja, det bliver vildt fedt!
    26%
  • Nej, franchisen døde med forrige film
    24%
  • Jeg interesserer mig ikke for Indiana Jones
    8%

Stemmer i alt: 1834

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Lord Beef Jerky 14 år siden

#9 Ja, for helvede da!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12 MOVIE1000 14 år siden

#9 & #11 og forglem ej rumvæsner (som Lucas kalder for dimmensions væsner :P)

men jeg er super frisk på en 5 især fordi det måske kunne gå hen og blive den sidste så glæder jeg mig utrolig meget til en afslutning, men den slår sikkert ikke slutningen fra "Det sidste korstog"
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13 Lord Beef Jerky 14 år siden

#12 Jag havde faktisk ikke noget imod rumvæsenerne... det passede fint til den tid filmen var sat i, og det er ikke selve historien, der er mit problem med filmen. Det er i langt højere grad, at man lavede en Tarzan-sekvens med CGI-aber, der på ingen måde giver mening, og overhovedet ikke passer ind i en Indy-film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#14 MOVIE1000 14 år siden

#13 jeg synes den forsvunde by var rigelig i sig selv, jeg har svært ved at se hvorfor det lige skulle være rumvæsner, russere som bad guys virkede ok. Jeg har ingen problemer med aberne, men tarzan scenen var pinlig.
Gravatar

#15 StarWarsFanTHX11384Eb 14 år siden

Jeg skal helt klart se den hvis der kommer en 5'er. Jeg er stor fan af filmene og ja også den seneste. Den er efter min mening ikke dålrig, men den er meget underholdende. Den kommer selvfølgelig aldrig på niveau med de tre første film.
Her er min reaktion til "rumvæsnet": Jeg synes det var en god idé fordi filmen foregår jo i 50'erne. Og i 50'erne var rumvæsenfilm meget populære og det var meget in. Derfor synes jeg det passer fint. Måske synes folk at det er en dårlig synsvinkel, men jeg er ligeglad.

Gravatar

#16 Lord Beef Jerky 14 år siden

#14 Well, det passer jo med den tid, den tager udgangspunkt i. Massehysteri omkring UFOer, Area 51 og alt et fis... og så kædet sammen med den kolde krig, hvor rumkapløbet også var en stor del af. Personligt hænger det fint sammen for mig.
Gravatar

#17 MOVIE1000 14 år siden

#16 for mig virkede det som en mere moderne fortolkning af slutning på den forsvunde ark, de finder det hemmelige sted, anbringer tingen, KAPOWW, underlige væsner gør det af med Indys fjender.

Men som du selv skriver så var der meget om det ved den tid, men det synes jeg ikke filmen giver udtryk for, derfor synes at rumvæsnerne til sidst ødelagde den store finale.
Gravatar

#18 Lord Beef Jerky 14 år siden

#17 Gik du da glip af hele indledningssekvensen? Det er sgu da det filmen hele tiden ligger op til. Men ja, der er ligheder mellem den og de andre Indy-film... hovedsageligt den første og 3'eren idet at historien ville have stort set det samme udfald uden Indys tilstedeværelse.
Gravatar

#19 MystiskeMox 14 år siden

Tja, den skal da klart ses, men jeg håber på at den bliver væsentlig bedre end 4'eren som slet ikke var i klasse med de andre.

Rumvæsener hører ikke hjemme i en indy-film. Og det var bare en af de mange kiksere i den film.
Gravatar

#20 Riqon 14 år siden

Jeg vil hellere se en ny 4'er uden LaBøf.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: