• Tjo, den skal da ses
    42%
  • Ja, det bliver vildt fedt!
    26%
  • Nej, franchisen døde med forrige film
    24%
  • Jeg interesserer mig ikke for Indiana Jones
    8%

Stemmer i alt: 1834

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Muldgraver 14 år siden

Næ, jeg ser ikke længere frem til en Indy-film.

Jeg har fortrængt det meste af 4'eren, kan ikke engang huske det med aberne, som ofte refereres til... Køleskabet har jeg dog ikke kunnet glemme, desværre... Og jeg brød mig ellers så godt om de første 3.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#32 Æsop9000 14 år siden

Ja, hvorfor ikke.
Husk at efter vi fik 2eren (halvdårlig) fik vi 3eren (meget god). Og i og med at 4eren var halvdårlig tror jeg og håber jeg at de (spielberg og lucas) vil have fundet ud af hvilke ting de skal køre på og hvilke de ikke skal.
Så jeg vil sige ja.
Og Spielberg kan ihvertfald sagtens gøre det. For hvis filmen bliver et flop så vil alle give George Lucas skylden. Hvis filmen bliver en success som alle elsker så vil alle folk hovedsageligt prise spielberg og glemme lucas.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#33 Lord Beef Jerky 14 år siden

2'eren halvdårlig? Har du spist søm eller har du skidt i bukserne? Husk på at jeg ikke giver dig flere valgmuligheder her, for du har ikke brug for flere.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#34 mr gaijin 14 år siden

Jeg vakler mellem "nej" og "tjoh". Jeg ser ikke decideret frem til "Indy 5". Men jeg har ikke afskrevet muligheden for, at Spielberg kan diske op med noget godt igen i franchisen.

Det er lidt som sex i et fast parforhold. Man slår ikke op bare på grund af en enkelt halvkedelig aften.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#35 BN 14 år siden

#34:

:-D
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#36 KVASAR 14 år siden

Jeg kan godt tåle et eventyr mere med Indiana Jones, selvom jeg ærligt må indrømme,
at plastic-cellofanet stadig sidder på DVD'en af "Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull".

AVATAR A James Cameron Film - Total $2.782.206.970 Worldwide
Gravatar

#37 dh-ad 14 år siden

KVASAR (36) skrev:
Jeg kan godt tåle et eventyr mere med Indiana Jones, selvom jeg ærligt må indrømme,
at plastic-cellofanet stadig sidder på DVD'en af "Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull".

Plastic-cellofan?!? Det tager man da af og propper op i et plastik-kranie, så det ligner krystal...

Ellers glæder jeg mig, og alle, ja alle 4 film falder i min smag!
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#38 lyspunkt 14 år siden

Indy har lidt samme skæbne som James Bond-franchisen, der også blev overhalet indenom af talrige action/agentfilm, der tog over imens JB holdt ferie.

Indy var fremragende i begyndelsen, da den genopfandt 4-forrestillings-genren og pulp-helten. I dag har film som National Treasure, The Mummy og The Librarian, hver på deres måde fundet en stil, der ligger tæt op af genren. Og selvom det hverken er Luas/Spielberg eller Harrison så levere disse film varen og underholder.

Indy-filmene skal genopfinde sig selv, men jeg håber ikke det bliver på samme katastrofale måde som med JB
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#39 Lord Beef Jerky 14 år siden

#38 Jeg vil gerne give dig ret i det meste, men synes ikke, at nogle af de film du nævner, er bedre end Indy 4... The Mummy er måske tæt på, men jeg var alligevel underholdt mere af Indy 4 så... men jeg håber da også, at de gør noget helt andet med 5'eren.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#40 lyspunkt 14 år siden

Jeg siger heller ikke de er bedre, blot at de ligner. I 60' erne - 80' erne var James Bond det store actionbrag man gik og ventede på, men så kom der er masse andre actionfilm, hvilket gjorde JB mere almindelig.
Med flere film, der bygger på gådeløsning og eventyr skal den kommende Indy oppe sig gevaldigt for at kunne overraske, uanset budget og store kanoner i instruktørstolen.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus

Skriv ny kommentar: