• Helt sikkert!
    30%
  • Måske, hvis de ikke bliver for dyre
    27%
  • Jeg har ikke Blu-ray
    25%
  • Nej, jeg bryder mig ikke om "Star Wars"-filmene
    11%
  • Ja, men kun den oprindelige trilogi
    6%
  • Ja, men kun den nye trilogi
    1%

Stemmer i alt: 2377

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Collateral 13 år siden

Begynder lidt at glæde mig over at jeg ikke er vokset op med disse film, hvis det er det der giver folk så mange problemer med de små ændringer der er foretaget. Granted, den der all-out danse animations ting i 6eren er forfærdelig, men derudover synes jeg nu ikke jeg kan blive generet. Måske af nogle af 2erens lidt mislykkede landskaber, men nu er det jo den gamle trilogi megen af denne kritik går på.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12 BN 13 år siden

Collateral (11) skrev:
Begynder lidt at glæde mig over at jeg ikke er vokset op med disse film, hvis det er det der giver folk så mange problemer med de små ændringer der er foretaget.


Ja, jeg troede egentlig også, at det var selve HISTORIEN i dem, de kunne lide.

Historien er der jo ikke ændret en pind på.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#13 Collateral 13 år siden

#12: Præcis. Og derfor det svider lidt i mine ører med alle dette flueknepperi. Fair nok at man synes det er træls, men man må da stadig glæde sig over at filmene igen når et nyt publikum på et nyt format. Og at man får mulighed for at genopleve det univers og de karakterer, som vel er hvad man for alvor forelsker sig i SW.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#14 Tegningen 13 år siden

#11 + #12 Det svare til at retouche et større smil på mona lisa, give hende Gucci solbriller og måske en tattoo så hun er mere tidssvarende. Det gør man bare fucking ikke! :(
Gravatar

#15 Sweetiebellefan 13 år siden

Helt sikkert!
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#16 Collateral 13 år siden

#14: Forskellen er at Mona Lisa er et billede. SW består af mange billeder, og det er alt i alt ganske få der er blevet pillet ved.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#17 Tegningen 13 år siden

#16 Hayden Christensen er ikke en fucking lille ting!!
Gravatar

#18 Collateral 13 år siden

#17: Vi snakker om de gamle film og de ændringer Lucas har lavet der, og den smule Christensen der er med deri kan ikke gøre nogen skade. Det er et klip eller sådan noget.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#19 BN 13 år siden

#14 - Tegningen:

Du får det til at lyde som om alle tre film (i den gamle trilogi) er forvandlet til ukendelighed, og det meste ikke længere er som det plejede at være. Helt ærligt, det er jo verdens vildeste overdrivelse at fremstille det på den måde!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#20 Kruse 13 år siden

BN (12) skrev:
Ja, jeg troede egentlig også, at det var selve HISTORIEN i dem, de kunne lide.

Historien er der jo ikke ændret en pind på.


Det er bare unødvendige ændringer som efter min mening bryder en smule med flowet, og tager mig en smule ud af filmen. Når der i en scene pludselig er indsat et CGI væsen, som lige skal komme med lidt "comic-relief" helt ud af det blå, så bliver jeg en smule irriteret da jeg ikke synes at det hænger særligt godt sammen med de scener som de er indsat i.

De mindre ændringer som "Greedo shoots first" og Hayden Christensen som spøgelse, virker bare lidt fjollede for mig, men det er ikke noget der irriterer det store.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: