-
Helt sikkert!30%
-
Måske, hvis de ikke bliver for dyre27%
-
Jeg har ikke Blu-ray25%
-
Nej, jeg bryder mig ikke om "Star Wars"-filmene11%
-
Ja, men kun den oprindelige trilogi6%
-
Ja, men kun den nye trilogi1%
Stemmer i alt: 2377
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Collateral 13 år siden
#22 Tegningen 13 år siden
Men hvis man ikke er vokset op med det, vil man jo nok aldrig forstå det.
#23 BN 13 år siden
Det glæder mig, at disse småting ikke ødelægger en af verdens bedste filmtrilogier for dig.
Jeg synes, at mange andre SW-fans har et helt urimeligt syn på disse ting.
#24 BN 13 år siden
Jeg var 14-15 år gammel, da jeg så Star Wars første gang. Så hvad er det jeg ikke forstår?
#25 Kruse 13 år siden
Og de andre CGI tilføjelser ødelægger jo heller ikke hele filmen for mig, men det trækker bare ned at man skal blive revet ud af filmen og have flowet ødelagt bare fordi at Lucas vil vise hvad han kan med CGI.
#26 BN 13 år siden
Nu har jeg jo ligesom dig også set de gamle, uredigerede udgaver FØRST. Men jeg har da efterhånden glemt, hvilke ting i 2004-udgaverne der er tilføjelser, og hvilke der også var der i de gamle udgaver. (Og her taler jeg om farver, effekter, baggrundsfigurer o.lign.)
Grunden til, at jeg ikke længere husker samtlige ændringer, er at det ikke har noget med handlingen at gøre, men bare er noget rent æstetisk/visuelt. Derfor har det aldrig kunnet rive mig ud af handlingen.
#27 Kruse 13 år siden
Men ændringer i det visuelle kan have store påvirkninger på stemningen og tempo/flowet, og det har det desværre på mig. Heldigvis er det dog ikke nok til at ødelægge filmene fuldstændigt for mig.
#28 BN 13 år siden
... hvilket som sagt er hovedsagen. Så jeg gætter på, at du skal have den oprindelige trilogi på blu-ray, ikk'? ;-)
#29 moulder666 13 år siden
#30 Kruse 13 år siden
I hvert fald som minimum. Men jeg kunne måske godt finde på at købe "The Complete Saga" for de 3 ekstra discs med ekstra materiale.