• Helt sikkert!
    30%
  • Måske, hvis de ikke bliver for dyre
    27%
  • Jeg har ikke Blu-ray
    25%
  • Nej, jeg bryder mig ikke om "Star Wars"-filmene
    11%
  • Ja, men kun den oprindelige trilogi
    6%
  • Ja, men kun den nye trilogi
    1%

Stemmer i alt: 2377

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Collateral 13 år siden

#20: Vil du ikke forklarer mig hvorfor det er fjollet at Hayden Christensen (Anakin) er i den sidste film som spøgelse? Jeg forstår ikke hvorfor det ikke bare giver sagaen mere sammenhæng over-all. Med hensyn til de der CGI-væsener er kodeordet vel at det er en SMULE irriterende. Altså ikke noget der bør ødelægge hele den overordnede oplevelse. imo.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#22 Tegningen 13 år siden

Jeg bliver sindsyg over at diskutere med ukritiske fåålk som jer.

Men hvis man ikke er vokset op med det, vil man jo nok aldrig forstå det.
Gravatar

#23 BN 13 år siden

Kruse (20) skrev:
det er ikke noget der irriterer det store.

Det glæder mig, at disse småting ikke ødelægger en af verdens bedste filmtrilogier for dig.

Jeg synes, at mange andre SW-fans har et helt urimeligt syn på disse ting.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#24 BN 13 år siden

Tegningen (22) skrev:
Jeg bliver sindsyg over at diskutere med ukritiske fåålk som jer.

Men hvis man ikke er vokset op med det, vil man jo nok aldrig forstå det.

Jeg var 14-15 år gammel, da jeg så Star Wars første gang. Så hvad er det jeg ikke forstår?
Gravatar

#25 Kruse 13 år siden

#21: Jeg synes at det er fjollet fordi at jeg ikke kan se meningen med at Anakin skulle se sådan ud efter sin død. Især ikke når Obi-Wan Kenobi har sit "gamle" udseende.

Og de andre CGI tilføjelser ødelægger jo heller ikke hele filmen for mig, men det trækker bare ned at man skal blive revet ud af filmen og have flowet ødelagt bare fordi at Lucas vil vise hvad han kan med CGI.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#26 BN 13 år siden

Kruse (25) skrev:
Og de andre CGI tilføjelser ødelægger jo heller ikke hele filmen for mig, men det trækker bare ned at man skal blive revet ud af filmen og have flowet ødelagt bare fordi at Lucas vil vise hvad han kan med CGI.

Nu har jeg jo ligesom dig også set de gamle, uredigerede udgaver FØRST. Men jeg har da efterhånden glemt, hvilke ting i 2004-udgaverne der er tilføjelser, og hvilke der også var der i de gamle udgaver. (Og her taler jeg om farver, effekter, baggrundsfigurer o.lign.)

Grunden til, at jeg ikke længere husker samtlige ændringer, er at det ikke har noget med handlingen at gøre, men bare er noget rent æstetisk/visuelt. Derfor har det aldrig kunnet rive mig ud af handlingen.
Gravatar

#27 Kruse 13 år siden

BN (26) skrev:
men bare er noget rent æstetisk/visuelt.

Men ændringer i det visuelle kan have store påvirkninger på stemningen og tempo/flowet, og det har det desværre på mig. Heldigvis er det dog ikke nok til at ødelægge filmene fuldstændigt for mig.
Gravatar

#28 BN 13 år siden

Kruse (27) skrev:
Heldigvis er det dog ikke nok til at ødelægge filmene fuldstændigt for mig.

... hvilket som sagt er hovedsagen. Så jeg gætter på, at du skal have den oprindelige trilogi på blu-ray, ikk'? ;-)
Gravatar

#29 moulder666 13 år siden

Jeg mangler lidt svarmuligheden "Nej, George Lucas har vist kogt nok suppe på Star Wars efterhånden!" :-)

Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#30 Kruse 13 år siden

BN (28) skrev:
... hvilket som sagt er hovedsagen. Så jeg gætter på, at du skal have den oprindelige trilogi på blu-ray, ikk'? ;-)

I hvert fald som minimum. Men jeg kunne måske godt finde på at købe "The Complete Saga" for de 3 ekstra discs med ekstra materiale.

Skriv ny kommentar: