• Helt sikkert!
    30%
  • Måske, hvis de ikke bliver for dyre
    27%
  • Jeg har ikke Blu-ray
    25%
  • Nej, jeg bryder mig ikke om "Star Wars"-filmene
    11%
  • Ja, men kun den oprindelige trilogi
    6%
  • Ja, men kun den nye trilogi
    1%

Stemmer i alt: 2377

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Collateral 13 år siden

#22: og jeg bliver tosset af at diskutere med folk der ikke kan accepterer at der er folk der har en anden mening end dem. Du behøver ikke være nedgørende blot fordi jeg er uenig med dig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#42 BN 13 år siden

Thomas Nielsen (39) skrev:
Nej, men det ændrer grundlæggende på Han Solo's karakter og den opfattelse man skal have af ham, som en 'bandit' der gennemgår en udvikling.

zombieman (40) skrev:

Efter min mening har du fat i den lange ende. Solo´s udvikling fra fucking badass der skyder først uden så meget som at blinke, til helt der kommer til undsætning og hjælper Luke med at ødelægge dødsstjernen sidst i episode 4, er super vigtig for historien.

Lad mig først lige gentag og understrege, at jeg også selv finder ændringen unødvendig og malplaceret.

Men dybest set synes jeg faktisk ikke, der er ændret på Han Solos personlighed. Han Solo skyder i selvforsvar i BEGGE udgaver, både den redigerede og den uredigerede. I begge udgaver ved han, at Greedo er kommet for at likvidere ham, så han løsner sit pistolbælte og gør sig klar - han er med andre ord snu og "lusket" i BEGGE udgaver, idet han gør klar til at skyde under bordet. Om Greedo når at skyde først eller ej, ændrer ikke på, at Han Solo ikke kunne komme udenom at skyde, hvis han ville overleve.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#43 PredatorX 13 år siden

Jeg skal da have complete Saga. Ellers kan jeg jo ikke svine episode 1,2 og 3 ud i dét format :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#44 BN 13 år siden

PredatorX (43) skrev:
Jeg skal da have complete Saga. Ellers kan jeg jo ikke svine episode 1,2 og 3 ud i dét format :)

Dagens bedste købs-argument. hehe

Og så lige et godt tip til dig: Når du kritiserer noget bestemt indhold i prequels-trilogien, så skal du ikke tage dig af, hvis de samme ting er med i den gamle trilogi. Lad som ingenting - så ser dit argument nemlig bedre ud. ;-D
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#45 Broomie 13 år siden

Nu har jeg lige fået dem på DVD (Ja, ved det er utilgiveligt), men regner godt nok alligevel med, at jeg skal have de tre gamle på Bluray også, nye effekter eller ej ;) .
Gravatar

#46 doctor doom 13 år siden

Hvor er muligheden 'Man er lam i roen hvis man køber film man allerede ejer på dvd en gang til når de udgives på blu-ray fordi SÅ er forskellen vist heller ikke større..."
Gravatar

#47 Bony 13 år siden

Der mangler valgmuligheden: "Jeg har dem allerede stående på blu-ray". :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#48 Bony 13 år siden

doctor doom (46) skrev:
Hvor er muligheden 'Man er lam i roen hvis man køber film man allerede ejer på dvd en gang til når de udgives på blu-ray fordi SÅ er forskellen vist heller ikke større..."

Måske det snart var på tide at gå fra billedrør over til fladskærm?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#49 doctor doom 13 år siden

Det er imo en ret ringe sammenligning, for der ER forskellen jo netop stor. Plus at dit tv er grundlaget for oplevelsen af ALLE done film og ikke kun en enkelt. Men hver er jo berettiget til SIN mening om dvd vs blu-Ray. Jeg kan da godt se forskel, men derfra og så til at købe de samme film en gang til... Så ville jeg være: Ja netop lam i roen.
Gravatar

#50 dyg 13 år siden

Jeg er ret sikker på, at jeg ikke kommer til at eje dem. For det første, så er jeg (som så ofte sagt) blevet pænt træt af filmene, og for det andet fordi jeg ikke gider have de fjollede special editions.

Og jeg taler kun om de originale, da jeg finder de nye film absolut horrible.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: