-
Helt sikkert!30%
-
Måske, hvis de ikke bliver for dyre27%
-
Jeg har ikke Blu-ray25%
-
Nej, jeg bryder mig ikke om "Star Wars"-filmene11%
-
Ja, men kun den oprindelige trilogi6%
-
Ja, men kun den nye trilogi1%
Stemmer i alt: 2377
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 fuskak 13 år siden
#32 BN 13 år siden
:-D
#33 Smurf 13 år siden
- Fear and Loathing in Las Vegas
#34 Highland Park 13 år siden
;)
Enig med Thomsen og Tegningen; selv hvis jeg havde en Blu-ray-afspiller, gad jeg ikke investere i filmene, så længe der ikke er tale om de oprindelige biografudgaver.
#35 Kruse 13 år siden
Men ja, jeg ville bestemt også hellere have "Han shoots first", både fordi at det passer glimrende sammen med Han Solo's karakter(Og nærmest som en homage til western-film), og så ser den nye sekvens grinagtigt ud.
#36 BN 13 år siden
Så hele historien i Star Wars er fuldstændig lavet om, ja, ændret til ukendelighed, alene fordi Greedo skyder først?
At Greedo skyder først, er en dominobrik der påvirker kvaliteten af alt andet i de tre film?
#37 Highland Park 13 år siden
Hvordan kunne du regne det ud? :)
#38 StarWarsFanTHX11384Eb 13 år siden
Jeg tror ikke jeg vil købe Blu-ray udgaverne, medmindre de originale udgaver er der med meget af det tidligere udgivet ekstramateriale med meget nyt også. Det kunne være fedt.
#39 Hr. Nielsen 13 år siden
Nej, men det ændrer grundlæggende på Han Solo's karakter og den opfattelse man skal have af ham, som en 'bandit' der gennemgår en udvikling. Men bortset fra det, så ødelægger de ændringer der er foretaget ikke så meget, at jeg 'IKKE KUNNE DRØMME OM AT SMIDE PENGE I SKIDTET'...Jeg elsker nemlig stadig universet og dens GRUNDLÆGGENDE historie.
#40 zombieman 13 år siden
Efter min mening har du fat i den lange ende. Solo´s udvikling fra fucking badass der skyder først uden så meget som at blinke, til helt der kommer til undsætning og hjælper Luke med at ødelægge dødsstjernen sidst i episode 4, er super vigtig for historien.
Som jeg ser det er det helt store problem at Lucas er stædig og vender sine fans ryggen. Hvorfor vil han ikke have at de gamle udgaver bliver restaureret og udsendt sammen med de nye versioner. Den dårlige undskyldning der plejer og komme er at det er for dyrt og for stort et arbejde, det holder bare ikke vand disse boxe kommer til at sælge som varmt brød.
Desuden kan det åbenbart lade sig gøre med Bla.
Alien filmene
Blade runner
Exorcisten
Og mange flere hvor instruktøren har en favorit udgave men anerkender at det ikke altid er den udgave publikum har set og er blevet forelsket i.
Star wars filmene kommer til at sælge mere end de andre, Det er moderne klassikere som fortjener og blive bevaret i deres originale versioner for eftertiden i bedst mulige kvalitet. Lucas Brug dog nogen af alle de millioner dine fans har givet dig og giv dine fans hvad de vil have.