-
Helt sikkert!30%
-
Måske, hvis de ikke bliver for dyre27%
-
Jeg har ikke Blu-ray25%
-
Nej, jeg bryder mig ikke om "Star Wars"-filmene11%
-
Ja, men kun den oprindelige trilogi6%
-
Ja, men kun den nye trilogi1%
Stemmer i alt: 2377
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 PredatorX 13 år siden
Nu er forskellen på BD og DVD større end DVD og VHS. Så det er vidst.. erhm.. dig der er lam i roen.
#52 Collateral 13 år siden
#53 mr gaijin 13 år siden
#54 Lord Beef Jerky 13 år siden
#55 Wskaaning 13 år siden
#56 BN 13 år siden
Kan du lide de nye Star Wars-film (Episode 1, 2 og 3) ligeså godt som de gamle? Eller er du - ligesom så mange her på filmz.dk - forbeholden overfor de nye film?
#57 Hr. Nielsen 13 år siden
#58 BN 13 år siden
Det ved jeg godt. Men for mig er det alt, alt for lille en ting, set i forhold til Han Solos generelle gavflab-agtige, selvsikre og selvcentrerede adfærd i resten af Episode 4 ... og som sagt: Han Solo har også i den redigerede udgave tænkt at skyde både FØRST og UNDER BORDET. Det kan skuddet fra Greedo ikke ændre ved. ;-)
#59 Hr. Nielsen 13 år siden
Det er jo ren spekulation fra din side, for vide det kan du ikke. Jeg synes der er en verden til forskel på om 'helten' i en western trækker først eller sidst, da det netop signalerer noget om hvordan filmskaberen ønsker os at tolke figuren og i øvrigt er jeg notorisk imod den moralske tanke der ligger bag, hvor man ændrer på et værk, fordi man ikke mener det passer ind i enten tidens moral (og/eller sælger mindre legetøj, som Lucas sikkert har haft i tankerne).
#60 BN 13 år siden
Jo, for han HAR løsnet pistolbæltet og han gør det under bordet. Og i den redigerede udgave er han således klar til et "lusket" skud.