• Helt sikkert!
    30%
  • Måske, hvis de ikke bliver for dyre
    27%
  • Jeg har ikke Blu-ray
    25%
  • Nej, jeg bryder mig ikke om "Star Wars"-filmene
    11%
  • Ja, men kun den oprindelige trilogi
    6%
  • Ja, men kun den nye trilogi
    1%

Stemmer i alt: 2377

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 PredatorX 13 år siden

doctor doom (49) skrev:
Det er imo en ret ringe sammenligning, for der ER forskellen jo netop stor. Plus at dit tv er grundlaget for oplevelsen af ALLE done film og ikke kun en enkelt. Men hver er jo berettiget til SIN mening om dvd vs blu-Ray. Jeg kan da godt se forskel, men derfra og så til at købe de samme film en gang til... Så ville jeg være: Ja netop lam i roen.


Nu er forskellen på BD og DVD større end DVD og VHS. Så det er vidst.. erhm.. dig der er lam i roen.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#52 Collateral 13 år siden

#49: Punkt 1: Du er i din fulde ret til at mene hvad du vil om BD. Punkt 2: Det er dog indiskutabelt at der er en kæmpe kvalitetsforskel på de to formater. Punkt 3: At kalde folk "lam i roen", er noget forævlet fis, og lukker ikke ligefrem op for at andre kan få lov at have deres mening. Så prøv nu lige at tænk over hvordan du formulerer dig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#53 mr gaijin 13 år siden

Star Wars? Jamen, det er jo fra 70erne. Sådan noget gammelt bras gider jeg ikke at se.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#54 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg snupper hele bunken. Er ikke synderligt begejstret for den nye trilogi, men det er kun Episode 2 der falder fuldstændigt igennem efter min mening.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#55 Wskaaning 13 år siden

Jeg tror nogen gange, at jeg er så stor Star Wars fan, uden at være et freak, at George Lucas kunne lave det rageste lort og jeg ville stadig synes det var fantastisk ;)
Gravatar

#56 BN 13 år siden

Wskaaning (55) skrev:
Jeg tror nogen gange, at jeg er så stor Star Wars fan, uden at være et freak, at George Lucas kunne lave det rageste lort og jeg ville stadig synes det var fantastisk ;)


Kan du lide de nye Star Wars-film (Episode 1, 2 og 3) ligeså godt som de gamle? Eller er du - ligesom så mange her på filmz.dk - forbeholden overfor de nye film?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#57 Hr. Nielsen 13 år siden

BN (42) skrev:
Men dybest set synes jeg faktisk ikke, der er ændret på Han Solos personlighed.
Det er jeg så ikke enig med dig i.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#58 BN 13 år siden

Thomas Nielsen (57) skrev:
Det er jeg så ikke enig med dig i.


Det ved jeg godt. Men for mig er det alt, alt for lille en ting, set i forhold til Han Solos generelle gavflab-agtige, selvsikre og selvcentrerede adfærd i resten af Episode 4 ... og som sagt: Han Solo har også i den redigerede udgave tænkt at skyde både FØRST og UNDER BORDET. Det kan skuddet fra Greedo ikke ændre ved. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#59 Hr. Nielsen 13 år siden

BN (58) skrev:
Han Solo har også i den redigerede udgave tænkt at skyde både FØRST og UNDER BORDET. Det kan skuddet fra Greedo ikke ændre ved


Det er jo ren spekulation fra din side, for vide det kan du ikke. Jeg synes der er en verden til forskel på om 'helten' i en western trækker først eller sidst, da det netop signalerer noget om hvordan filmskaberen ønsker os at tolke figuren og i øvrigt er jeg notorisk imod den moralske tanke der ligger bag, hvor man ændrer på et værk, fordi man ikke mener det passer ind i enten tidens moral (og/eller sælger mindre legetøj, som Lucas sikkert har haft i tankerne).
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#60 BN 13 år siden

Thomas Nielsen (59) skrev:
Det er jo ren spekulation fra din side, for vide det kan du ikke.


Jo, for han HAR løsnet pistolbæltet og han gør det under bordet. Og i den redigerede udgave er han således klar til et "lusket" skud.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: