-
Nej. Jeg bryder mig ikke om Lars von Triers film28%
-
Ja, helt sikkert!25%
-
Det regner jeg med18%
-
Jeg venter til dvd'en10%
-
Ved ikke9%
-
Nej, puha. Den lyder for klam4%
-
Måske. Jeg ved ikke rigtig, om jeg tør4%
-
Jeg har set den2%
Stemmer i alt: 1424
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 filmz-jonasgr 15 år siden
Og jeg vil da også helst have en film som kan fortolkes på mange forskellige måder. Caché er et rigtig godt eksempel på dette. En film som kan fortolkes på mange måder og hvor en fortolkning ikke nødvendigvis er bedre end den anden. Og hvor instruktøren ikke selv har det endegyldige svar.
'Cause I'm evil"
#42 Simm 15 år siden
#43 Bony 15 år siden
Jeg valgte "Jeg venter til dvd'en", da jeg højst sandsynligt ikke kan komme udenom denne film. Eller rettere sagt, jeg VIL ikke gå udenom denne film. Den skal ses, men jeg vil gerne se den i hjemlige omgivelser. Derudover tror jeg ikke at jeg kan finde nogen i min omgangskreds, der kunne være interesserede i at se filmen med mig hvis det var. :)
#44 SpielbergFreak 15 år siden
#45 colocho 15 år siden
#46 Fable 15 år siden
Tror nu ikke det er specielt normalt at proklamere overfor sig selv at man er den bedste inden for sit fag - heller ikke selvom man har nået de højder Von Trier har. Hvis man ejer en smule ydmyghed, respekt og realisme ville man nok vide at man ikke kan udnævne nogen til den "bedste".
Hans kommentar skal højst sandsynligt ikke tages så bogstaveligt men alligevel.
#47 Highland Park 15 år siden
http://politiken.tv/nyheder/kultur/article713930.e...
Det er ufatteligt, at folk kan lade sig provokere i så høj grad af så uskadelig og harmløs en udtalelse, at de af den grund ikke vil se filmen. Så går man fandeme i små sko.
#48 BN 15 år siden
Man kan nu sagtens have selvtilliden i orden UDEN at være selvfed og blæret. Det er vigtigt at have et højt selvværd - ellers fungerer man ikke optimalt her i livet og kan næppe være sådan rigtig lykkelig og tilfreds. Men der er to grøfter at falde, to yderpunkter: På den ene side at man er overdrevent selvkritisk og føler at man intet er værd og intet kan i forhold til andre, og på den anden side, at man kan blive overdrevent selvglad og arrogant. Selvom man har visse evner, ville det være klædeligt med lidt beskedenhed, og umiddelbart er det ikke ligefrem en egenskab, man fornemmer hos Von Trier, hvis man alene skulle dømme efter ORDLYDEN af Von Trier's udtalelse. ..... Men som det fremgår af det tv-klip, Highland Park linker til i #47, så handlede udtalelsen jo om at føle, at man instruktør under optagelserne til en film gør det så så godt som nogen overhovedet kan, altså at ingen andre kunne have gjort det bedre. Hvis man tænkte det modsatte, ville man jo opgive undervejs. (I øvrigt virker han ganske beskeden og sympatisk på mig i det klip.)
#49 Fable 15 år siden
#50 dolphinfriendly 15 år siden