• Nej. Jeg bryder mig ikke om Lars von Triers film
    28%
  • Ja, helt sikkert!
    25%
  • Det regner jeg med
    18%
  • Jeg venter til dvd'en
    10%
  • Ved ikke
    9%
  • Nej, puha. Den lyder for klam
    4%
  • Måske. Jeg ved ikke rigtig, om jeg tør
    4%
  • Jeg har set den
    2%

Stemmer i alt: 1424

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 filmz-Is 15 år siden

Skal se den imorgen. Trier er ikke ligefrem en af mine favorit instruktører, men denne film ser spændende ud, og jeg får bare mere lyst til at se den efter at have læst de mange positive anmeldelser den har fået. :)
Gravatar

#2 myshkin 15 år siden

Venter, men man må sige at den har fået den helt rette portion hype her i DK!
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#3 filmz-jonasgr 15 år siden

Det regner jeg med at jeg skal på et tidspunkt. Om det så bliver om en uge, måned eller år vil tiden vise.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4 rockysds 15 år siden

Ja, helt sikkert.

Regner med at se den i løbet af den forestående miniferie.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#5 mr gaijin 15 år siden

Helt sikkert. Men jeg skal grave lidt i min vennekreds for at finde nogle at se den med, der kan tåle mosten.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#6 PredatorX 15 år siden

Ja for satan, den skal ses så hurtigt jeg kan komme til det.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#7 myshkin 15 år siden

I øvrigt meget interessant læsning her fra Eberts blog (indeholder muligvis/måske/sikkert spoilers, jeg stoppede efter første halvdel):

A devil's advocate for "Antichrist" -

http://blogs.suntimes.com/ebert/2009/05/a_devils_a...
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#8 Twister 15 år siden

Ja jeg skal klart se den! altid spændende at følge Danske instruktørers projekter og denne film ser særlig interessant ud.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#9 Høegh 15 år siden

Skal helt bestemt ind og se den.
Kan i forvejen ret godt lide Triers film, og kan altid godt lide når mediet bliver udfordret lidt.

Og en film der kan sætte den samlede internationale og nationale anmelderskare så meget i ekstase (positivt eller negativt), skal helt klart ses.

Men vil gerne tilstå at jeg fakisk er lidt bange for at se den. Lyder som en usandsynlig intens og overvældene film.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#10 filmz-Bruce 15 år siden

#7 Enormt fascinerende læsning!!! Tak Myshkin! Ebert beviser hvorfor han stadig hører til i toppen af anmelderskaren. Uanset hvor kompromisløs, bliver filmen hos ham og en mening i galskaben tager form.

Lur mig, om Antichrist ikke bliver rehabiliteret langsomt over tid, som mange andre store værker gennem historien.

Jeg skal absolut se den. Men har faktisk ikke lyst til at se den i biografen, med al den tumult der sikkert opstår blandt publikum.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: