-
Nej. Jeg bryder mig ikke om Lars von Triers film28%
-
Ja, helt sikkert!25%
-
Det regner jeg med18%
-
Jeg venter til dvd'en10%
-
Ved ikke9%
-
Nej, puha. Den lyder for klam4%
-
Måske. Jeg ved ikke rigtig, om jeg tør4%
-
Jeg har set den2%
Stemmer i alt: 1424
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 RFriis 15 år siden
Det bliver i morgen for mit vedkommende. Og i Grand, så jeg forhåbentligt kan nyde filmen uden støj fra det øvrige publikum!
#32 MOVIE1000 15 år siden
jeg kommer til at tænke lidt på denne her poll når vi snakker om Trier http://filmz.dk/forum/poll/bedste-film-serie-af-la...
#33 enfilmnørd 15 år siden
Jeg har prøvet af give manden en chance, men jeg bryder mig ikke rigtigt om hans film. Skal ikke kunne afvise, at jeg ikke er intellektuel nok, til at forstå hans film, men så må det være sådan.
At det så er en Gyser hjælper så heller, der er en genre jeg ikke ser ret meget af...
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#34 tiany 15 år siden
Jeg er egentlig ligeglad om det er sarkastisk ment, hvis det er hans måde at forsvare sin film på overfor kritikere, så forstår jeg det ikke. Jeg forstår generelt ikke Von Trier og det er nok også grunden til at jeg ikke ser hans film.
Tja - det har du vel ret i, men jeg synes egentlig bare det er at tage munden for fuld, at sige at man er verdens bedste inden for filmmediet. Det er okay at tro på sig selv, men man behøver jo ikke overdrive.
#35 Wangsgaard 15 år siden
#36 mr gaijin 15 år siden
Kunstnere, om det så er billedkunstnere, lydkunstnere eller hvadsomhelst, bruger jo netop deres valgte medie til at udtrykke sig. De kan ikke forklare det samme tilfredsstillende med det talte ord. Trier vælger derfor at gøre pressekonferencen til helhjertet absurdteater i stedet for at diske halvhjertede forklaringer op fra lommen.
Jeg forstår godt din frustration. Det er vel også hans at frustrere dem, der ønsker klare svar om tingenes tilstand. Blandt andet journalisterne.
Jeg hader ham for det, og jeg elsker ham for det.
#37 filmz-jonasgr 15 år siden
Og det er ikke altid at film betyder noget eller skal forstås. Nogle gange er de mærkelige for at være mærkelige. Ikke alt skal have en mening.
'Cause I'm evil"
#38 mr gaijin 15 år siden
Jeg ville sgu blive trist, hvis alle enkelte værker af Michael Kvium eller Francis Bacon blev vist med stykke tekst med overskriften: Dette er den eneste sande fortolkning af værket. Og det samme gælder Triers film.
Jeg bliver frustreret i en ulidelig grad, når jeg ikke kan få verden til at give mening. Jeg bliver frustreret i en behørig grad, når jeg ikke kan få kunst til at give mening.
#39 tranberg 15 år siden
#40 dolphinfriendly 15 år siden