• Nej. Jeg bryder mig ikke om Lars von Triers film
    28%
  • Ja, helt sikkert!
    25%
  • Det regner jeg med
    18%
  • Jeg venter til dvd'en
    10%
  • Ved ikke
    9%
  • Nej, puha. Den lyder for klam
    4%
  • Måske. Jeg ved ikke rigtig, om jeg tør
    4%
  • Jeg har set den
    2%

Stemmer i alt: 1424

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 Highland Park 15 år siden

mr gaijin (68) skrev:
9/10 (for selvfølgelig kan man give film en karakter uden at nedgøre eller ødelægge dem)

Hvis den var rettet mod mig, vil jeg gerne lige pointere, at jeg heller ikke har givet udtryk for, at man dermed hverken nedgør eller ødelægger dem.

Meget interessant omtale mr gaijin. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#72 mr gaijin 15 år siden

#70 Det er jo helt fint! Godt at du er så afklaret.

#71 Nå, nej, jeg skulle bare blive enig med mig selv om at give den et tal med på vejen :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#73 BN 15 år siden

mr gaijin (72) skrev:
#70 Det er jo helt fint! Godt at du er så afklaret.

Ja, ikke? ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#74 Skeloboy 15 år siden

#70 - er heller ikke så vild med Haneke, men de andre er filmiske genier, IMO...men det er sgu i orden du har set film med alle...

Lidt ligesom børn og mad...det er helt ok, hvis de ikke kan lide maden, de får serveret, men de skal smage på den først...;)
Gravatar

#75 BN 15 år siden

#74 - Skeloboy:

Lidt ligesom børn og mad...det er helt ok, hvis de ikke kan lide maden, de får serveret, men de skal smage på den først...;)

Jeps. ;-) .... *Bøvs*

Hov, jeg kommer lige til at trække lidt i land m.h.t. David Lynch! Han har jo trods alt lavet 'The Elephant Man', som jeg ret godt kan lide. Skammer mig næsten over at have glemt den! ...... Det er hans øvrige produktion der ikke siger mig noget.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#76 evermind 15 år siden

Nåh ja, The Elephant Man - den glemte jeg da også helt, da bruce og jeg diskuterede i en anden tråd, og jeg fik sagt et eller andet om, at jeg Lynch-mæssigt ikke havde bevæget mig længere ud end lidt Twin Peaks. Flot, evermind ... ejer endda filmen.

The Elephant Man er god!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: