• Nej, men jeg ville gerne
    43%
  • Ja, jeg holder mig vågen hele natten
    35%
  • Nej, det interesserer mig ikke
    19%
  • Oscar-showet?
    4%

Stemmer i alt: 780

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Wrangque 16 år siden

Ja selvfølgelig skal jeg det. Lige fra kjoler til rulle tekster. Er så heldig at jeg har fri mandag, selvom jeg 100% havde set det alligevel.
Gravatar

#2 Benway 16 år siden

Ja, i et par gode venners selskab (og ved hjælp af et par liter kaffe til at holde mig vågen).
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3 JannikAnd 16 år siden

Skal se det i Imperial - hovedsagelidt pga. visningen af "No Country for Old Men".
Gravatar

#4 mvejen 16 år siden

Jeps hele vejen, møder af samme grund sent om mandagen
Gravatar

#5 MikkelHJ 16 år siden

Selvfølgelig skal jeg det. Jeg skal bare lige have lidt kaffe og cola samt diverse tilbehør til at hjælpe med at holde mig vågen. Skidt med at jeg skal møde tidligt om mandagen.
Søvn er for svæklinge... og gamle mennesker. :)
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#6 cansi 16 år siden

Selvfølgelig, det bliver en sjov dag, skal i skole og arbejde derefter...

Min lillebror har terminsprøve, så det bliver også sjovt for ham.
Gravatar

#7 Skeloboy 16 år siden

Selvfølgelig...skriver speciale nu, så jeg kan stå op når jeg vil mandag, det er fedt nok:)

Vi bliver en 8 stk, vil jeg tro, starter med noget svinemørbrad tilberedt på en lækker måde...derefter cola, småkager og chips i stride strømme...
Gravatar

#8 Bobby Singer 16 år siden

Jeg ville sindsygt gerne se det, men kan desværre ikka se TV 2 film.

Kan man ikke se det over internettet, direkte selvfølgelig?
Idjit
Gravatar

#9 thomas040 16 år siden

Jeg skal se det live på ABC her i new york med min pap-familie og deres venner. Der er en pool på 5 dollars, og så må vi se hvem der gætter flest rigtigt. Det bliver sjovt!!!
Failure is a zero out.
Gravatar

#10 filmz-FraQ 16 år siden

Tror der er en filmfan i min atenneforening. TV2 Film sneg sig på mystisk vis ind på sendenettet i går, så jeg har ikke noget at klage over :)

Skriv ny kommentar: