• Nej, men jeg ville gerne
    43%
  • Ja, jeg holder mig vågen hele natten
    35%
  • Nej, det interesserer mig ikke
    19%
  • Oscar-showet?
    4%

Stemmer i alt: 780

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Nexiz 16 år siden

Jeg skal da helt sikkert også se det som jeg plejer. Men jeg vil nu lige indskyde at jeg altid har synes det er komplet åndssvagt at de ikke bare flytter det til (deres) lørdag aften - så havde Europa lidt lettere ved at kigge med...
Gravatar

#22 Lady Arwen 16 år siden

Overvejer at blive oppe men ellers skal det selvfølgelig optages... Skal desværre i skole mandag så tror jeg dør hvis jeg ikke får lidt søvn...
Doctor Who <3
Gravatar

#23 mr gaijin 16 år siden

Jeg får en hård arbejdsdag i morgen ;)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#24 elwood 16 år siden

Kæmper stadig med at få noget live ting sat op, har en ven til at optage det for mig, men det jo ik hel det samme.

Krydser mine fingre for jeg finder en løsning.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#25 filmz-jonasgr 16 år siden

Hvis det var sådan at mit tv virkede så ville jeg se det, men da det ikke er tilfældet bliver det lidt svært. Man kan altid håbe på at det bliver streamet live et eller andet sted fra.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#26 filmz-grev_michal 16 år siden

Skal klar se det hele live - gør jeg hvert år, selvom det trods alt har mistet en del af gnisten.

Faktisk en god lille stemnings montage op til :p

Gravatar

#27 PredatorX 16 år siden

Havde egentlig stemt Nej-men ville gerne... Jeg har dog fri imorgen, og har TV2 film, så der er vel ingen undskyldning?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#28 Winniepooh 16 år siden

Vi har slæbt DVD optageren op til mine forældre der er udstyret med en parabol. Så er der ingen hjemmeside besøg i morgen og bøllebank til eventuelle kolleger med for stor kæft. Og så bliver der Oscar aften mandag aften i det lille hjem.

Men jeg savner min dvdoptager.....
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#29 wiseguy 16 år siden

Yep! Har lige afbrudt ferien i Blåvand og slæbt hele familien med hjem igen, indtil showet slutter i morgen tidlig. Det skal lige siges, at det var fruens eget valg at tage med hjem. Hun havde ikke lyst til at sove alene i sommerhuset med ungerne.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#30 fatcat 16 år siden

Holder øje med hvem og hvad der vinder en Oscar og synes det er interessant - men selve showet med den røde løber, talerne osv.? Nej - det interesserer mig ikke det fjerneste
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."

Skriv ny kommentar: