• Nej, men jeg ville gerne
    43%
  • Ja, jeg holder mig vågen hele natten
    35%
  • Nej, det interesserer mig ikke
    19%
  • Oscar-showet?
    4%

Stemmer i alt: 780

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Åkepool 16 år siden

Ser det hvert år og har altid fri dagen efter. Det er min super-bowl :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#12 filmz-Jessmoeller 16 år siden

Har set det hvert år i snart 10 år, så ja.
Der er en fast menu, lige som denne faste menu til Superbowl.
Så der er købt: masser af slik, mad, cola

Og der er igen taget fri dagen efter
Min samling:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
Gravatar

#13 Wrangque 16 år siden

#10 haha! lucky.
Gravatar

#14 icetea 16 år siden

Tror ikke jeg har set det før, så ville gerne, men skole+arbejde gør det lidt svært :/
Gravatar

#15 rasmusv 16 år siden

næh, og det interesserer mig heller ikke. Hvorfor skulle man se industrien gå i ekstase over hvor god den selv mener den er? Jeg nøjes med at se filmene, så kan kendisserne passe sig selv.
Gravatar

#16 nakalay 16 år siden

Jeg skal helt sikkert følge med igen i år. Jeg har fri mandag, så jeg er forberedt på en lang og fornøjelig aften.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#17 e-male 16 år siden

Jeg har også set det hver gang de sidste 10 år, så jeg skal også se det i år, selvom jeg har undervisning mandag morgen.
Det skal nok blive sjovt at se hvor veloplagt, jeg er på det tidspunkt :)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#18 NightHawk 16 år siden

Jeg laver en Jack Bauer.
Med go' hjælp fra mindst 10 liter black power.
Når det så kl. 6.30 er ovre.
Styrer jeg direkte mod sengen og sover.

Det blir så fedt! Glæder mig, ud over showet selvfølgelig, til den røde løber og alle de mange kommentarer, samt diverse interviews med alle stjernerne. Forhåbenlig kigger Clooney forbi til lidt spas. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#19 MuManden 16 år siden

Jeg skal da også helt klart se det igen i år.
Tror jeg har set det live de sidste 5 år hvor jeg selvfølgelig har fri om Mandagen. Så har man også en god undskyldning for at få fri "Jamen jeg kan ikke engang nå på arbejde til kl.7" så kan man jo ligeså godt få fri! ;-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#20 steadi07 16 år siden

Skal i skole om mandagen.. Desværre.. Ville virkeligt gerne se det, men skal påbegynde transport allerede inden de vigtigste priser er givet.. Og går på et pænt intenst matematik kursus, så ville fatte ingenting hvis jeg møder op tirsdag istedet:P

That said, så sætter jeg optageren til hele natten og slår den første ihjel der så meget som nævner en eller anden form for pris.
Det må gælde for selvforsvar.

Skriv ny kommentar: