• Føj nej - jeg gider ikke se Jar Jar Binks i 3D
    47%
  • Måske
    28%
  • Ja, helt sikkert!
    17%
  • Jeg bryder mig ikke om "Star Wars"
    8%

Stemmer i alt: 2557

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 MOVIE1000 14 år siden

skal vi ikke i stedet tænke på de positive ting ved det her i stedet for de negative :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#22 Collateral 14 år siden

Tjaaa måske. Har kun set en SW film i biffen, så en chance for at se de øvrige er vel i princippet velkommen. Lad os se i 2012. Derudover er det da lidt imponerende at Mr. Lucas ikke ser at komme i gang med et nyt projekt. Kom nu ud af SW fjerene og kom lidt med ind i gamet igen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#23 Blacksanta 14 år siden

#21, når nu der er flere negative ting end positive, så er det lidt svært at lade være (tænker Episode 1 - Disney-crap).
Gravatar

#24 MOVIE1000 14 år siden

#23 den tanke fik jeg dog kun ved episode II
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#25 Batsy 14 år siden

well, idet mindste reddede lucas det med ep III som overasskede mig og den var dyster og langt fra tæt på ep I og II. Selvom jeg syndes Jackson er lidt træls under filmen,

min menning om de her " dårlige film"

Ep I 4/6

Ep II 3,5/6

Ep 4-5/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#26 Buzz 14 år siden

Prøve at se hvis Jar Jar Binks ikke er med i Epic ! GL har take him ud vil den så være beder
? og ja Jeg skal se den i 3-d
Gravatar

#27 Batsy 14 år siden

26# Buzz du siger noget (-:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#28 Lord Beef Jerky 14 år siden

#25 Ud fra din udtalelse om Lucas redder det med Episode III, så synes jeg da at de tre film ligger meeeeget tæt karaktermæssigt =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#29 Buzz 14 år siden

#27 prøve at see en Gooberfish i 3-d that will be cool og så maget ande
Gravatar

#30 Andcasso 14 år siden

Selvfølgelig skal jeg se dem. Alle seks. Jeg har altid syntes at folk var urimeligt hårde overfor de nye film. Folks forventinger ødelagde filmenes chancer for en god modtagelse. Jeg siger ikke, at de er fejlfri (replikkerne er nok det største problem), men historien er gribende og universet vidunderligt. Det er min all time yndlingsfilmserie.

Så jeg glæder mig. Til 5 af dem i hvert fald. ROTJ er lidt tam. Say what you want about the prequels, men giv mig valget mellem tredje del af OT og tredje del af PT, så vælger jeg altså PT :)

Skriv ny kommentar: