• Folk, der snakker under filmen
    51%
  • Personer, der taler i mobil
    15%
  • Urolige børn
    14%
  • Folk, der sms'er
    8%
  • Larmende slikposer
    6%
  • Andet
    2%
  • Ingen af disse ting generer mig
    2%
  • Lugten af popcorn
    1%

Stemmer i alt: 2364

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 jessup 14 år siden

De skal bare blive hjemme i deres jogginsæt så de kan nyde deres dybe betragtninger helt privat. Det er jo helt ad helvedet til at de ikke kan løse alle deres småproblemer uden at vi andre overhøre det.
This is just until June
Gravatar

#12 Jakob 14 år siden

Jeg valgte "folk der snakker under filmen" og det har jeg gjort af den årsag, at jeg engang lod dem snakke en hel film igennem uden at bryde igennem og dette ødelagde hele filmen for mig. Endte dog med, at jeg rejste mig pænt op efter filmen og sagde til damen, at hun ødelagde hele biograf oplevelsen for mig og, at hun ellers måtte have en god dag.

Den lektion har jeg nu lært og jeg er meget mere konsekvent i biografen og er ikke langsom til at bede folk om at holde kæft, om de så kan lide det eller ej.
Gravatar

#13 elwood 14 år siden

Folk der forstyrre mig, når jeg snakker i mobil i biografen, det bare så svært og føre en samtale når nogen sidder og tysser på en konstant.

At jeg ikke kan nå det stykke slik hel nede i bunden af min papirs pose, og igen sidder folk og tysser på en.

At jeg ikke kan få lov til og føre en samtale med min ven omkring filmen, og hvad vi tror den ender med

Det er så belastende, det satme lige før jeg ikke gider og gå i biografen, med alle de irritationer.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 Michael Andersen 14 år siden

Folk der sviner når de ser film i biografen. Er hele gulvet og stolen også fyldt med popcorn, når I ser film hjemme i stuen? ;P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#15 dyg 14 år siden

Sæd. Primært andres sæd, men til tider også mit eget sæd.

Desuden er det irriterende, når man får et sæde, der allerede er mættet med urin, så der ikke er plads til, at jeg selv kan tisse på sædet.

Og til sidst, så hader jeg folk, der snakker mens de tjekker sms'er og lugter af gnu.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16 elwood 14 år siden

Jeg hader Gnu'er der tjekker sms'er i biografen.
Gravatar

#17 MaXer 14 år siden

Har valgt andet. Der mangler:
- "ham den høje der sidder lige foran"
- "når bio'en ikke har sat deres udstyr ordenligt op"
- "ham der EFTER filmen er startet lige skal ud of hente noget"
- "ham der vælger at gå ind fra den side hvor der sidder aller flest, selvom han skal sidde helt ovre i den anden ende"
Gravatar

#18 BN 14 år siden

Har valgt 'Folk, der snakker under filmen'

... hvilket jo reelt også dækker over både 'Personer, der taler i mobil' og 'Urolige børn'.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#19 elwood 14 år siden

Ham den lave, der sidder bag mig og brokker sig, over ham den høje.
Gravatar

#20 Michael Andersen 14 år siden

#19 AF MED HATTEN, RUNDETÅRN!
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: