• Folk, der snakker under filmen
    51%
  • Personer, der taler i mobil
    15%
  • Urolige børn
    14%
  • Folk, der sms'er
    8%
  • Larmende slikposer
    6%
  • Andet
    2%
  • Ingen af disse ting generer mig
    2%
  • Lugten af popcorn
    1%

Stemmer i alt: 2364

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 elwood 14 år siden

Folk som trækker vejret.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42 weebs 14 år siden

Folk som holder vejret.
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#43 elwood 14 år siden

Voldborg?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#44 filmz-Claudius 14 år siden

For at citere Thomas Hartmann, når han snakker om en tur i biffen:

"Folk snakker kraftedeme, så man skulle tro, det var en Søren Gericke og Lotte Heise temafest!"

Som eksempel kan nævnes, da jeg i sin tid så "Wall-E". En rigtigt flink far havde taget sit barn med i biffen, men til originaludgaven, som hele resten af salen formentlig til dels havde valgt netop for at slippe for larmende unger. Bevares, barnet sagde ikke meget, men forstod jo ikke engelsk, hvorfor far oversatte og forklarede handlingen gennem det meste af filmen...

Jeg har selv engang fået skæld ud for at snakke i biffen, og det havde jeg også ærligt fortjent. Klap i eller forlad salen!

En anden ting, der kan virkeligt kan irritere, er de forskellige tidspunkter filmene begynder på. Ved almindelige visninger kan du normalt roligt vente et kvarters tid efter det annoncerede tidspunkt, men hvis det er en forpremiere eller lignende, begynder den tit højst fem minutter efter det annoncerede tidspunkt. Det vidste jeg godt, da jeg var til forpremiere på "Batman Begins" i 2005. Det var gruppen på omkring seks drenge/unge mænd derimod åbenbart ikke klar over, da de ti minutter inde i filmen - mens Bruce Wayne var i slåskamp i et kinesisk fængsel - med sodavand og popcorn fra slikbutikken skulle kæmpe sig vej gennem en kulsort biografsal og ind på rækken lige foran mig, mens de selvfølgelig højlydt kommenterede alt. Jeg mener oprigtigt, at salen bør være lukket til den tid. Hvis filmen er begyndt, så er det bare ærgerligt, men du nåede det ikke, kammerat. I lufthavnen henter vi heller ikke flyet tilbage, bare fordi du ikke kunne finde ud af at boarde i tide.

PS: Hvorfor er 3D ikke med på listen?
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#45 Bummerten 14 år siden

Folk der snakker er mit irritations punkt. Dog syntes jeg det er ok at udveksle et par ord omkring filmen undervejs, hvis man bare gør det høfligt og hvisker til hinanden. Men det er der virkelig mange der ikke fatter.

Det mest pinlige jeg har oplevet var da jeg var inde og se Alice In Wonderland med min exkæreste og hendes familie. De er nogle nærrige jyder (meget stereotypiske), så de skulle selvfølgelig lige have dronningmandler med og alt muligt andet mærkelig slik i fryseposer.
Det er så også i orden, men når de så sidder og deler posen rundt larmer det af helvedes til. Der var en dame bag os sad med et ondt blik og stirrede under hele filmen. Jeg sad bare og ventede på at hun sagde noget, men der skete intet.
Det var sgu heller ikke i orden, men man kan heller ikke rigtig sætte sin "sviger" familie på plads.

Ikke nok med det snakkede de også på kryds og tværs og de har en tendens til ikke at kunne styre deres volume. Hold kæft hvor var det irriterende.

I øvrigt en lorte film og Værløse Bio stinker specielt deres 3D! :D

Alt i alt en ærgrelig tur.
Gravatar

#46 Rubenz 14 år siden

Jessup skrev:
De skal bare blive hjemme i deres jogginsæt så de kan nyde deres dybe betragtninger helt privat.

Sidst jeg så en film var de dybe betragtninger på niveau med Ilmers corner, og det mest fornuftige der blev sagt var vist ''ÅRH HVAD''.

Syntes selv der mangler en mulighed for ''for dårligt udstyr'' har været i biograffen og tænkt at jeg hellere ville se lortet derhjemme, alene pga. ting ligefra elending lyd til forkerte farver, og når man giver 80Kr eller hvad en biografbillet koster, har jeg en forventning om kvalitet, kan jo næsten købe filmen for 80kr hvis man lige venter lidt.

Vist nok ranting for mig.
Gravatar

#47 Collateral 14 år siden

Folk der taler, folk der sms'er, folk der taler i deres mobiltelefon, alt det skidt. Folk der tager det som andre end deres egen opgave at rydde op pisser mig også lidt af, fordi jeg syntes vi efterhånden er blevet så snotforkælede at vi ikke engang kan hjælpe med at rydde op efter os selv.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#48 Lord Beef Jerky 14 år siden

Ingen tvivl om at man hverken bør snakke eller snakke i mobil i en biograf, men det er faktisk meget sjældent jeg bemærker det. Min fokus er på filmen, og jeg hører stort set kun, hvad der kommer derfra. Derimod fanger mit øje ofte lyset fra en mobil, og der ryger min koncentration... så mit største irritationsmoment må være, når folk SMS'er eller tjekker klokken på deres mobiler. Det kan sgu ikke være så svært bare at slukke dem!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#49 HonoDelLoce 14 år siden

Man kan jo faktisk læse ud fra denne poll, at i stedet for at bruge alt muligt smart udstyr for at stoppe sms-skrivning under filmen med diverse foranstaltninger, f.eks. det maling, der var oppe og vende for et par år siden, der blokerer for mobil-signalet, så ville det højne mange fleres oplevelse, hvis bare biograferne satte en mundkurv på alle besøgende :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#50 Skeloboy 14 år siden

"Jeg går ikke i biografen"

Skriv ny kommentar: