• Folk, der snakker under filmen
    51%
  • Personer, der taler i mobil
    15%
  • Urolige børn
    14%
  • Folk, der sms'er
    8%
  • Larmende slikposer
    6%
  • Andet
    2%
  • Ingen af disse ting generer mig
    2%
  • Lugten af popcorn
    1%

Stemmer i alt: 2364

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 elwood 14 år siden

Fandme nej!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 BN 14 år siden

MaXer (17) skrev:
Har valgt andet. Der mangler:
- "ham den høje der sidder lige foran"
- "når bio'en ikke har sat deres udstyr ordenligt op"
- "ham der EFTER filmen er startet lige skal ud of hente noget"
- "ham der vælger at gå ind fra den side hvor der sidder aller flest, selvom han skal sidde helt ovre i den anden ende"

Du glemte:

Brændende biografer med interaktive film - de må virkelig også være irriterende!

Eksempel:
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#23 lagoni 14 år siden

Er der nogen der har oplevet andre snakke i telefon under en biograffilm? Jeg har set folk sms'e, men heldigvis aldrig snakke i telefon. Jeg valgte her "Folk, der snakker under filmen", jeg synes det er både irriterende og uhøfligt, men kender flere der synes det er helt acceptabelt. Tosser.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#24 Popeye 14 år siden

Fødende kvinder
...and then some
Gravatar

#25 filmz-ab 14 år siden

dårlig opførsel generelt..

Jeg har, to gange. Senest under Clash Of Titans, hvor jeg sad ca 5-6 pladser fra idioten der snakkede i sin mobil - hans mobil ringede midt i det hele, og idioten tog den kraftedme og snakkede i nogle sekunder, indtil en eller anden fyr rejste sig op og talte med store ord, så lagde han også på. Hvad man snart ikke oplever.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#26 jessup 14 år siden

#23 jeg har et par gange i Grand oplevet en forfjamsket(sikkert ikke klar over at telefonen kan slukkes) skolelære type lige udveksle et par ord inden der bliver lagt på. En anden ting og mindre ting(det er trods alt tegn på en hvis pli) er dem der venter opkald og løber ud for at snakke i telefon.
This is just until June
Gravatar

#27 Tommy Kristensen 14 år siden

Jeg mangler optionen "Andre mennesker"...
Gravatar

#28 filmz-ab 14 år siden

jeg har oplevet:

1. folk der "bare" snakker
2. folk der taler i mobilen
3. råben og skrigen fra teenagere
4. folk der sms'er
5. urolige børn
6. snorken
7. folk der kommer sent, og skal liiiiige forbi en mens filmen rent faktisk kører.
8. folk der presser det sidste liv ud af cola'en, den er jo alle pengene værd og den er satme også betalt

9. med tiden har jeg lært: aldrig ta' en ven der slet ikke har interesse for film, bare for at tage en med - ta' ind alene og op i røven med hvad andre tænker :-) det gælder også kæresten, som altid skal holdes i hånd midt i en film, hvem gider det, medmindre det netop ikke er ens dame, men den lækre sild ved siden af :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#29 The Insider 14 år siden

#15, hehe, Nayze! Var det dig, som sendte mig en SMS forleden? Har stadigvæk ikke opsporet afsenderen...
War. War never changes.
Gravatar

#30 dyg 14 år siden

#29 - Mon det var mig, hvem ved? Jeg kender naturligvis den sande identitet på afsenderen, men min mund er lukket.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: